اخبار سینما

لئوناردو دیکاپریو به ژانر کودک پیوست!

لئوناردو دیکاپریو به ژانر کودک پیوست
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۳۰ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

«لئوناردو دیکاپریو» بازیگری است که این روزها بیشتر از باقی بازیگران هالیوودی به مسائل مربوط به محیط زیست می‌پردازد.

این بازیگر به همراه «مایک مداویو» تهیه‌کنندگی انیمیشن «اوزی، صدای جنگل» را برعهده گرفته است. این انیمیشن داستان خطراتی که محیط زیست را تحدید می‌کنند، روایت می‌کند.

این انیمیشن داستان جدا شدن اورانگوتانی به اسم «اوزی» از خانواده‌اش به علت تخریب خانه‌شان توسط یک شرکت تولید کننده روغن را روایت می‌کند.

آماندا استنبرگ، لورا درن، جیمون هونسو و دانلد ساترلند از صداپیشگان این انیمیشن هستند.

«رودریگو بلاس» انیماتور «اوزی، صدای جنگل» درباره این انیمیشن چنین می‌گوید:

این یک داستان بسیار هوشمندانه در مورد احتمالات آینده با تغییرات آب و هوایی است. در عین حال که ما از خانواده خود مراقبت می‌کنیم و از محیط زیست هم مراقبت می‌کنیم، در واقع به آن آسیب هم می‌رسانیم.

او همچنین در ادامه چنین گفت:

«بامبی» قطعاً الهام‌بخش موضوع فیلم بود. آن فیلم شکار را در آن زمان به نصف کاهش داد. یک داستان می‌تواند دیدگاه شما را تغییر دهد. شما با بچه‌هایتان سینما می‌روید و از تماشای آن لذت خواهید برد و در عین حال وقتی بیرون می‌آیید، می‌توانید صحبتی هوشمندانه با فرزندتان در مورد مسایل داشته باشید.

این انیمیشن با همکاری سازمان‌های خیریه‌ بین‌المللی مانند نجات حیوانات و جانوران و گیاهان بین‌المللی ساخته می‌شود و یتیم‌خانه اورانگوتانی در این انیمیشن است که مشابه آن را دکتر «کرمله لیانو» دارد و از آن علیه جنگل‌زدایی مبارزه می‌کند.

«مایک مداویو» درباره «اوزی، صدای جنگل» می‌گوید که این فیلم فقط خاصیت آموزش ندارد و به بعد سرگرمی آن توجه ویژه‌ای شده است.

دیدگاهتان را بنویسید