اخبار بازی

بازی Life is Strange: Double Exposure برای انتشار در سال جاری معرفی شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

مکس کافیلد، قهرمان اصلی سری Life is Strange، برای حل کردن راز یک قتل فراطبیعی باز می‌گردد که در آن دو خط زمانی متفاوت را طی خواهید کرد.

از آخرین بازی Life is Strange، یعنی Life is Strange: True Colors، سه سال می‌گذرد و اگر بی‌صبرانه منتظر معرفی نسخه جدید این سری بودید، خب، به درخواست شما پاسخ داده شده است. در رویداد اخیر بازی‌های ایکس‌باکس، Square Enix و استودیو Deck Nine از قسمت بعدی این فرنچایز با عنوان Life is Strange: Double Exposure رونمایی کردند.

جالب اینجاست که Double Exposure یک بار دیگر بازیکنان را به جای مکس کافیلد قرار می‌دهد که البته قهرمان اولین بازی این سری بود. بدیهی است که قدرت دستکاری زمان مکس نیز باز خواهد گشت، با یک پرونده ماوراء طبیعی که ظاهرا به عنوان محور اصلی داستان بازی عمل می‌کند. اما نکته اینجاست؛ به عنوان مکس، بازیکنان این معما را نه در یک، بلکه در دو جدول زمانی متفاوت حل خواهند کرد، امری که باید فرصت‌های داستانی و انتخابی جالبی را ارائه دهد. تریلر معرفی بازی را می‌توانید در صفحه رسمی ایکس‌باکس مشاهده کنید.

Life is Strange: Double Exposure در تاریخ 8 آبان 1403 (29 اکتبر 2024) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC عرضه می‌شود. این بازی برای نینتندو سوییچ نیز در حال توسعه است، اما تاریخ انتشار آن روی این پلتفرم مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید