اخبار بازی

Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name منتشر شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۲ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name سرانجام و طی روزهای گذشته منتشر شد.

در این نسخه جانبی، بازگشت کازوما کیریو، نقش اصلی سری یاکوزا یا Like a Dragon را شاهد خواهیم بود. این بازی برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name از استودیو ریو گا گوتوکو، یک نسخه جانبی از سری اصلی با حضور کازوما کریو است که هم اکنون در دسترس قرار گرفته است. این بازی برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شده و برای مشترکین گیم پس نیز قابل بازی است.

اگرچه این نسخه از نظر فنی یک نسخه جانبی به حساب می‌آید، اما Like a Dragon Gaiden شکاف‌های داستانی بین وقایع Yakuza 6: The Song of Life و Yakuza: Like a Dragon را پر می‌کند. در این نسخه، کریو با نام جوریو به عنوان یک مامور از گروه دایدوجی فعالیت دارد که درگیر دسیسه‌های هوماره نیشیتانی سوم شده است و ماموریت‌هایی را انجام می‌دهد. او با چهره‌های آشنا مانند کایتو از Judgment، شخصیت‌های جدید و Akame که یک شبکه اطلاعاتی از افراد بی‌خانمان را اداره می‌کند، ملاقات خواهد کرد.

به‌ هر حال، این بازی به اندازه بازی Yakuza/Like a Dragon طولانی نیست، اما Gaiden داستان‌ها و ماموریت‌های فرعی جدیدی را به طرفداران ارائه می‌دهد. کریو همچنین یک سبک جدید مبارزه به نام Agent دارد که از پهپادها، سیم‌ها و موارد دیگر استفاده می‌کند.

همچنین بازی Like a Dragon: Infinite Wealth در تاریخ 6 بهمن 1402 (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴) عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید