اخبار بازی

بازی‌های Like a Dragon: Infinite Wealth و Like a Dragon: Gaiden کاملا به هم مرتبط خواهند بود

نویسنده : دانیال نوروزی۰۱ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ماسایوشی یوکویاما (Masayoshi Yokoyama) از استودیو RGG، اذعان کرد که تکمیل اسپین‌آف پیش روی Like a Dragon، قفل محتوای ویژه‌ای را در بازی  Infinite Wealth آزاد خواهد کرد.

استودیو Ryu Ga Gotoku علاوه بر انتشار تریلر جدیدی از Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name، تایید کرد که این بازی دارای یک بخش آزمایشی ویژه برای Like a Dragon: Infinite Wealth است. همچنین کات سین جدیدی از بازی منتشر شد که ملاقات کازوما کیریو با ایچیبان را به نمایش می‌گذارد. ماسایوشی یوکویاما، مدیر استودیو، می‌گوید که این بخش آزمایشی دارای محتوای ویژه‌ای مانند صحنه‌هایی است که در بازی اصلی گنجانده نشده‌اند. لازم به ذکر است که این محتوا پس از اتمام بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name  باز می‌شود. جالب است که ببینم آیا این نسخه آزمایشی نیم نگاهی به گیم‌پلی بازی پیش رو ارائه خواهد کرد یا خیر.

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth هشتمین نسخه اصلی سری است و کاسوگا را برای یک ماجراجویی جدید به آمریکا می‌برد. نحوه رسیدن او به آمریکا مشخص نیست، اما ایچیبان در این راه از کازوما کیریو کمک خواهد گرفت. این بازی در اوایل سال 2024 برای ایکس باکس سری اکس و اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و PC منتشر می‌شود و همچنین در روز اول برای گیم پس عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید