اخبار بازی

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth از DLSS 3 روی PC پشتیبانی خواهد کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۳۰ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth قرار است از روز عرضه، در نسخه پی‌سی از قابلیت DLSS 3 انویدیا پشتیبانی کند.

نسخه رایانه‌های شخصی بازی Like a Dragon: Infinite Wealth در زمان عرضه از تکنولوژی DLSS 3 Nvidia پشتیبانی می‌کند. شرکت Nvidia به عنوان بخشی از ارائه اخیر خود در رویداد CES 2024 این خبر را اعلام کرد (جایی که پشتیبانی DLSS 3 برای Dragon’s Dogma 2 و Horizon Forbidden West نیز تایید شد). انویدیا می‌گوید که به زودی جزئیات پیشرفت‌هایی که می‌توانید با DLSS 3 از بازی‌ها انتظار داشته باشید را به نمایش می‌گذارد.

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth توسط استودیو Ryu Ga Gotoku Studio به عنوان بزرگترین بازی که این شرکت تا به امروز روی آن کار کرده است، معرفی شد. نقشه بازی نه تنها از تمامی نسخه‌های قبلی بزرگتر به نظر می‌رسد، بلکه نقشه جدید هاوایی نیز سه برابر بزرگتر از یوکوهاما Yakuza 7 است.

این بازی همچنین دارای فعالیت‌های جانبی فراوانی است، از جمله تجربیات جزیره دوندوکو به سبک Animal Crossing، نبرد سوجیمون شبیه به نبردهای پوکمون، ماموریت‌های Crazy Delivery شبیه به بازی تاکسی دیوانه و یک بخش داستانی اختیاری با تمرکز بر شخصیت Kazuma Kiryu.

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth در تاریخ 6 بهمن (26 ژانویه) برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه می‌شود. مشخصات سیستم مورد نیاز بازی نیز اخیرا اعلام شد.

دیدگاهتان را بنویسید