اخبار سینما

رقابت لیلی فرهادپور با ایزابل هوپر برای خرس نقره‌ای برلین

رقابت لیلی فرهادپور با ایزابل هوپر برای خرس نقره‌ای برلین
نویسنده : تحریریه۲۸ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم برلین از امروز آغاز می‌شود و فیلم سینمایی «کیک محبوب من» به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم 16 فوریه اولین نمایش خود را در بخش مسابقه اصلی داشت.

لیلی فرهادپور، بازیگر اصلی این فیلم که از خبرنگاران باسابقه کشورمان است، در مهم‌ترین نقش کارنامه بازیگری‌اش با رقیبان سرسختی چون رونی مارا و ایزابل هوپر برای کسب خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره برلین رقابت خواهد کرد.

رونی مارا که پیش از این با دو فیلم «کارول» و «دختری با خالکوبی اژدها» نامزد دریافت اسکار شده است، امسال با فیلم «La Cocina» ساخته آلونسو روزپالاکیوس در فستیوال برلین حضور دارد. رونی مارا که نامزد واکین فینیکس (بازیگر هالیوود) است، برای فیلم «کارول» جایزه بهترین بازیگر زن فستیوال کن را بدست آورده است.

ایزابل هوپر فرانسوی نیز که با فیلم «Elle» نامزد اسکار شده، تاکنون دو بار برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم کن و دو بار برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم ونیز شده است. او امسال با فیلم «A Travelers Needs» در فستیوال برلین حضور دارد.

رقابت این سه بازیگر برجسته برای کسب خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره برلین، یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این دوره از جشنواره خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید