اخبار تکنولوژی

هوش مصنوعی جدید لینکدین می‌تواند برای کاربران پست بنویسد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۵ تیر ۱۴۰۲
1 دیدگاه

در یک رویداد جدید، لینکدین، مهم ترین شبکه اجتماعی در حوزه شغلی، از هوش‌ مصنوعی تولیدکننده استفاده کرده است. در حال حاضر کاربران می‌توانند با استفاده از قدرت هوش مصنوعی، محتوا منتشر کنند.

لینکدین برای حرفه‌ای ها یک پلتفرم با ارزش برای اشتراک رزومه و شبکه سازی شده است. کاربران اغلب در مورد موفقیت‌ها، ارتقاء مقام و مسیر شغلی خود پست منتشر می‌کنند تا مقبولیت شغلی خود را افزایش دهند.

کرن باروخ، مدیر برنامه‌های لینکدین، اعلام کرد که هوش مصنوعی تولید کننده در اختیار کاربران قرار گرفته تا بتوانند به سرعت محتوا منتشر کنند.

برای استفاده از این قابلیت، کاربران باید حداقل 30 کلمه که مفهوم پست آنها را بهتر منتقل می‌کند را تایپ کنند. سپس هوش مصنوعی تولیدکننده، با استفاده از ورودی کاربر، پیش‌نویس‌هایی تولید می‌کند که می‌توانند ویرایش یا منتشر شوند بدون اینکه نویسنده بخواهد متن طولانی بنویسد.

کرن باروخ گفت این قابلیت هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد و در آینده برای همه کاربران قابل دسترس خواهد بود تا بتوانند به سادگی و با سرعت بیشتری پست منتشر کنند.

هرچند بسیاری از کاربران لینکدین از توسعه‌ی این قابلیت عصبی هستند و بعضی میگویند این کار اصالت پست ها را از بین می‌برد.آنها معتقدند استفاده از این هوش مصنوعی تولیدی میتواند تعاملات را از ارتباطات واقعی به رد و بدل با چت بات تبدیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. سحر حقی گفت:

    جالب بود