اخبار تکنولوژی

گوشی مسی و رونالدو چه برندی است و چه تفاوتی با سایرین دارد؟

لیونل مسی و رونالدو
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

دو ابرستاره‌ی دنیای فوتبال چگونه زندگی می‌کنند و از چه وسایلی استفاده می‌کنند که آن‌ها را از افراد معمولی در جامعه متمایز می‌کند؟ این سوالی است که برای تک تک علاقه‌مندان به فوتبال پیش می‌آید؛ حتی اگر فوتبالی هم نباشید ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که مسی و رونالدو از چه مدل ماشین، لوازم خانگی یا گوشی هوشمندی استفاده می‌کنند. ما در این مطلب کمی بیشتر روی زندگی دو ابر قهرمان دنیای فوتبال زوم کرده‌ایم تا به شما بگوییم کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، دو ستاره‌ی تیم‌های النصر عربستان و پاریس‌سن‌ژرمن از چه مدل گوشی هوشمندی استفاده می‌کنند. در ادامه همراه ما باشید.

قبل از هرچیزی باید بگوییم که همه چیز به شرایطی بستگی دارد که اسپانسرهای این دو نفر مشخص کرده‌اند. به طور مثال، سال 2014، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به دلیل قراردادی که با غول تکنولوژی کره‌ای یعنی سامسونگ امضا کرده بودند و دو چهره‌ی اصلی کمپین تبلیغاتی Galaxy 11 سامسونگ بودند، باید از گوشی‌های سامسونگ استفاده می‌کردند (حداقل جلوی دوربین).

مسی و رونالدو در تیم گلکسی سامسونگ

یا چند سال پس از جدایی مسی و رونالدو از کمپین تبلیغاتی سامسونگ گلکسی 11، این دو بازیکن هرکدام‌شان با برندهای چینی Huawei و ZTE قرارداد تبلیغاتی امضا کردند و تا مدتی باید از گوشی‌های این دو برند استفاده می‌کردند.

مسی و رونالدو در تبلیغ گوشی های چینی

اما در حال حاضر مسی و رونالدو سفیر هیچ برندی از دنیای تکنولوژی نیستند و دیگر اجباری برای استفاده این دو ستاره از برند خاصی وجود ندارد.

گوشی کریستیانو رونالدو از چه برندی است؟

رونالدو و آی پاد شافل قدیمی‌اش

علاقه‌ی رونالدو به برند اپل یک موضوع کاملا واضح است که از چشم رسانه‌ها نیز دور نمانده است. ابرستاره‌ی دنیای فوتبال در عصر تکنولوژی و ایربادزهای بلوتوثی، در روزهایی که با تیم سابق‌اش یعنی یوونتوس قصد ورود به ورزشگاه را داشت، از iPod Shuffle قدیمی خود به همراه یک هدفون سیم دار به شنیدن موسیقی می‌پرداخت. این موضوع توجه رسانه‌ها را به شدت جلب کرده بود و برای همه این سوال به وجود آمده بود که چطور ممکن است کریستیانو رونالدو با چنین ثروتی که دارد، از یک موزیک پلیر رترو استایل استفاده می‌کند.

علاقه‌ی رونالدو به اپل سبب شده است تا این بازیکن فوتبال از آیفون 14 پرومکس به عنوان گوشی اصلی خود استفاده می‌کند. با وجود این‌که تصویر رسمی‌ای از این بازیکن در حین استفاده از آیفون 14 پرومکس منتشر نشده است؛ اما کنجکاوی خبرنگاران این موضوع را اثبات می‌کند.

مراسم معارفه‌ی رونالدو در النصر

گوشی لیونل مسی از چه برندی است؟

آیفون هایی که مسی به بازیکنان آرژانتین هدیه داد

چند ماه قبل، درست پس از قهرمانی تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر، خبری منتشر شد، مبنی‌بر این‌که لیونل مسی به تعداد تمام اعضای تیم ملی فوتبال آرژانتین آیفون 14 پرو خریداری کرده است و این گوشی‌ها را در اختیار یک شرکتی قرار داده تا آیفون‌ها را با حک کردن نام اعضا و لوگوی فدراسیون فوتبال آرژانتین به همراه سه ستاره‌ (که نشان از سه قهرمانی آرژانتین در جام‌های جهانی فوتبال است) روی قاب پشتی از جنس طلا سفارشی سازی کند و به تمام اعضای تیم هدیه دهد. در بین این گوشی‌ها نام خود مسی نیز دیده می‌شود و این موضوع نشان از این دارد که لیونل مسی از آیفون 14 پرو طلاکاری شده به عنوان گوشی اصلی خود استفاده می‌کند.

عکس گوشی آیفون 14 پرو لیونل مسی

دیدگاهتان را بنویسید