اخبار سینما

پوست شیر ترند اول توییتر فارسی!

پوست شیر ترند اول توییتر ایران!
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۲۱ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

سریال پوست شیر به کارگردانی «جمشید محمودی»، پس از انتشار قسمت دوم از فصل سوم، توانست از همان ساعات اولیه پخش به عنوان بحث روز کاربران توییتر باشد.

این سریال از اولین قسمت‌های خود به خوبی توانست تماشاگر را مجذوب خود کند و اتفاقات غیر قابل پیش بینی، بازی بازیگرانی چون هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی مهر تاییدی بر این جذابیت بود.

«جمشید محمودی» کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده افغانستانی است که به همراه برادر خود «نوید محمودی»، توانسته‌اند با ساخت آثار موفقی چون «چند متر مکعب عشق»، «مردن در آب مطهر»، «رفتن» و «شکستن همزمان بیست استخوان» طبع تماشاگر ایرانی را بسنجند و سپس با ساخت سریال «پوست شیر» او را به چالش بکشند.

سریال پوست شیر داستان زندگی فردی به نام نعیم را به تصویر می‌کشد که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تحمل کرده. اما پس از آزادی، برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود.

پخش این سریال در اول مهر 1401 شروع شد و تا کنون در سه فصل منتشر شده است. همچنین عبارت پوست شیر در دی 1401 به یکی از بیشترین جستجوهای ایرانیان تبدیل شد و این سریال تا کنون پر بازدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید