اخبار بازی

بازی Little Nightmares 3 از کراس پلی در کنسول‌های یک خانواده پشتیبانی می‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

امکان تجربه بازی Little Nightmares 3 بین بازیکنان پلی‌استیشن 4 و 5 با یکدیگر و ایکس‌باکس سری ایکس/اس و ایکس‌باکس وان با همدیگر وجود دارد.

پس از افشای جزئیات جدیدی درباره بازی Little Nightmares 3، دنیای آن و The Necropolis، Coralie Feniello، تهیه‌کننده Supermassive Games در مورد حالت Co-op بازی صحبت کرد. این بازی پلتفرمر از حالت Co-op آنلاین پشتیبانی می‌کند و از قابلیت crossplay برای یک خانواده کنسولی نیز بهره‌منند خواهد بود؛ بنابراین بازیکنان کنسول‌های پلی‌استیشن می‌توانند با یکدیگر بازی کنند، در حالی که کاربران ایکس‌باکسی نیز امکان چنین کاری را خواهند داشت. متاسفانه بازی از ویژگی کراس پلتفرم پشتیبانی نمی‌کند.

بازی از Friends Pass نیز بهره‌مند خواهد بود. اگر یک نفر بازی را به طور کامل خریداری کند، دوستش می‌تواند به صورت رایگان و بدون هیچ هزینه‌ای به تجربه بازی بپردازد. جالب اینجاست که برای غوطه ور کردن بازیکنان در فضای وحشتناک بازی Little Nightmares 3، هیچ چت صوتی در بازی وجود ندارد (اگرچه همچنان می‌توانید از برنامه‌های جداگانه برای گفتگو با دوستان خود استفاده کنید). چندین دکمه برای ارتباط برقرار کردن با دوستانتان در بازی قرار داده شده است.

بازی Little Nightmares 3 همچنین به صورت تک نفره و با چندین اسلات ذخیره‌سازی قابل بازی است. می توانید یکی از آن‌ها را به تجربه تک نفره و دیگری را به تجربه چند نفره خود اختصاص دهید.

شخصیت‌ جدید Low برای مدتی طولانی در یک مارپیچ گرفتار شده است و به دنبال راهی برای بازگشت به خانه است. تنها بهترین دوستش است که می‌تواند به کمک او بیاید و رازهای جهان را کشف کند. هر کدام از آن‌ها آیتم‌هایی مانند کمان و آچار را برای حل پازل‌ها در اختیار دارند، اما بازیکنان اشیاء دیگری را نیز در طول سفر خود کشف می‌کنند که به پیشرفت آن‌ها کمک خواهند کرد.

بازی Little Nightmares 3 در سال 2024 برای ایکس‌باکس سری اکس و اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5 و PC عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید