اخبار تکنولوژی

تصاویر زنده گلکسی زد فولد 5 بار دیگر افشا شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۱ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گوشی های تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 در رویداد Galaxy Unpacked که در تاریخ 26 ژوئیه (4 مرداد)در کره جنوبی برگزار می شود، معرفی خواهند شد.

با نزدیک شدن به روز معرفی، شایعات و نشت اطلاعات بیشتر خواهند شد، اما هنوز اطلاعات جدیدی در رابطه با مشخصات و ویژگی های این دو محصول فاش نشده است.

تصاویر جدیدی از گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 5 فاش شده است و یک پست در Reddit توسط کاربری به نام ultima40 منتشر شده است. این پست، تصاویر زنده گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ را به ما نشان می‌دهد.

عکسی از صفحه نمایش تاشو داخلی این گوشی در میان تصاویر وجود دارد و برروی دستگاه کد WEC0696M دیده می‌شود که نشانگر یک گوشی آزمایشی است.

برچسب هشدار دهنده‌ای برای جلوگیری از عکاسی روی گوشی قرار دارد که این موضوع مهر تایید بر آزمایشی بودن این گوشی می‌زند و به احتمال فراوان، تصاویر توسط یک تستر دارای مجوز در فضای وب منتشر شده است.

تصاویر منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 5 نشان می دهد که شباهت زیادی به رندرها و تصاویر پیشین دارد. نمایشگر بیرونی تفاوت زیادی با گلکسی زد فولد 4 ندارد و حاشیه باریکی دارد بجز حاشیه پایینی که قاب محکم تری دارد. سه لنز دوربین به همراه یک فلاش LED در قاب پشتی دیده می‌شود. فلاش LED این گوشی بیرون از ماژول دوربین قرار گرفته است.گوشی هوشمند موجود در تصاویر بسیار شبیه به رندرهای فاش شده و تصاویری است که قبلا از طریق توییتر به اشتراک گذاشته شده بودند.

همچنین تصویری از فریم بالایی Galaxy Z Fold 5 (در حالت تا شده) منتشر شده است. در این تصویر، سه میکروفون به همراه یک خروجی صدای اسپیکر دیده می‌شود. هنگامی که این گوشی تا شده است، تقریباً شکافی میان آن دیده نمی‌شود. این موضوع نسبت به نسل قبل، پیشرفت بزرگی محسوب می‌شود. تصاویری از صفحه‌نمایش داخلی این گوشی هوشمند نیز منتشر شده است.

تا برگزاری رویداد سامسونگ حدود 2 هفته باقی‌مانده است و حالا باید منتظر بمانیم ببینیم که چند درصد تصاویر افشا شده به واقعیت می‌پیوندند.
نظر شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید