اخبار تکنولوژی

نسخه‌های مخصوص آرم برای premiere pro و Illustrator عرضه می‌شوند

نسخه‌های مخصوص آرم برای premiere pro و Illustrator
نویسنده : دانیال نوروزی۰۱ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

ادوبی اعلام کرده که قرار است در ماه ژوئن نسخه‌های سازگار با آرم برای برخی از نرم‌افزارهایش منتشر کند.

ادوبی به تازگی اعلام کرده که قصد دارد نسخه‌های مبتنی بر آرم از نرم‌افزارهای بهره‌وری خود منتشر کند. با این حال، برای دیدن پیشرفت نیازی به انتظار طولانی ندارید، چرا که این شرکت تأیید کرده که هر دوی ایلوستریتور و پریمیر پرو قرار است در ژوئن ۲۰۲۴ نسخه‌های سازگار با آرم دریافت کنند.

اگر با این فناوری آشنا نیستید، «ویندوز روی آرم» به دستگاهی اشاره دارد که به جای پردازنده‌های اینتل یا ای‌ام‌دی، از یکی از پردازنده‌های آرم استفاده می‌کند. این پردازنده‌های آرم از زمان بوت سریع‌تر و مصرف باتری پایین‌تر برخوردارند و در حالی که می‌توانند مانند سایر پردازنده‌ها هر برنامه‌ای را اجرا کنند، زمانی که نرم‌افزار از معماری پردازنده بهره ببرد، واقعاً درخشش پیدا می‌کنند.

برای مدتی در این زمینه تحرک زیادی نمی‌دیدیم، اما اوضاع در سال ۲۰۲۴ واقعا تغییر کرد. شاهد انتشار نسخه‌های سازگار با آرم از مرورگرهای ویوالدی، اپرا و بریو بودیم و امسال سالی بود که اجرای کروم برای ویندوز روی آرم بالاخره بهینه شد. بنابراین، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سال ۲۰۲۴ با توجه به تلاش مایکروسافت برای پیشبرد «ویندوز روی آرم»، شاهد انتشارات بیشتری مبتنی بر آرم باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید