اخبار بازی

دو بازی Lords of the Fallen و Sniper Ghost Warrior Contracts 2 به‌زودی برای گیم پس عرضه می‌شوند

نویسنده : دانیال نوروزی۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

CI Games و مایکروسافت توافق کردند که بازی‌های Lords of the Fallen و Sniper Ghost Warrior Contracts 2 را به سرویس اشتراکی گیم پس بیاورند. تاریخ دقیق عرضه آن‌ها مشخص نیست، اگرچه شایعه شده بود که اولی برای اواخر ماه ماه مه برنامه‌ریزی شده است.

بازی Lords of the Fallen از استودیو Hexworks، یک ریبوت/دنباله برای بازی اکشن RPG سال 2014 با همین نام است و طی ده روز اول عرضه، یک میلیون نسخه به فروش رساند. این بازی از آن موقع تا الان، به‌روزرسانی‌های متعددی دریافت کرده است و آخرین آپدیت آن، Master of Fate نام دارد. این آپدیت مشکلات زیادی از بازی را رفع کرد. با اینکه شرکت سازنده تایید کرد که دیگر به‌روزرسانی‌های بیشتری برای این بازی منتشر نمی‌کند، CI Games تخمین می‌زند که این بازی تا سال‌های آینده، بیش از 100 میلیون دلار درآمد خالص را برای شرکت به ارمغان خواهد آورد.

بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 در سال 2021 به عنوان جدیدترین نسخه از این فرنچایز تک‌تیراندازی و مخفی‌کاری، عرضه شد. این بازی درست مانند نسخه‌های قبلی خود، بر ماموریت‌ها در محیط‌های بزرگ و تنوع برای کشتن و از بین بردن دشمنان تمرکز دارد. جزئیات دقیق تاریخ انتشار این دو بازی برای گیم پس، طی هفته‌های آینده مشخص خواهد شد.

بازی Lords of the Fallen یکی از سورپرایزها و غاقل‌گیری‌های پارسال بود. زمانی که کسی فکرش را هم نمی‌کرد که این بازی موفق شود، ناگهان همه چیز تغییر کرد و این اثر به یکی از بهترین بازی‌های پارسال تبدیل شد. طرفداران بازی‌های فرام‌سافتور و سولزلایک به هیچ وجه نباید این بازی چالش‌برانگیز و سرگرم‌کننده را از دست بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید