اخبار بازی

بازی Mafia 4 به زودی معرفی می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۲۹ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

یک لیکر مطرح مدعی شد که شرکت Take-Two مشغول آماده‌سازی برای معرفی نسخه جدید سری Mafia است.

استودیوی توسعه‌دهنده Hagar 13 برای انتشار بازی TopSkin 2K25 در اواخر ماه جاری آماده می‌شود. با این حال، این بازی تنها محصول در دست تولید آن‌ها نبوده است. در سال 2022، این استودیو اعلام کرد که مشغول ساخت نسخه جدید فرانچایز Mafia است. ظاهر این بازی به زودی معرفی می‌شود. بنا به گفته‌های لیکری با نام Kurakasis در پلتفرم X (توییتر سابق)، شرکت Take-Two که کمپانی والد 2K به حساب می‌آید، نسبت به معرفی Mafia 4 اقداماتی کرده است.

با اینکه مشخص نیست رونمایی از این بازی در چه تاریخی انجام می‌شود، اما این لیکر مدعی شد که با توجه به انتشار تریلر بازی Judas، حدود 3 الی 4 هفته تا رونمایی از این اثر باقی مانده است. طبق جدیدترین جزئیات لو رفته، سونی قصد دارد طی ماه‌های پیش رو رویدادی برای پلی‌استیشن برگزار کند. احتمال اینکه Mafia 4 را در این مراسم ببینیم وجود دارد. درباره Mafia 4 چیز زیادی نمی‌دانیم. طبق فرصت‌های شغلی تیم Hangar 13، این بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 توسعه می‌یابد.

ظاهرا Mafia 4 یک پیش‌درآمد بر این سری به شمار می‌رود. وقایع بازی در شهر سیسیل و کشور ایتالیا دنبال می‌شود. گیمرها داستان شخصیت Don Salieri در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 میلادی را دنبال می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید