اخبار سینما

زمان پخش مافیا زودیاک؛ چند شنبه، چه ساعتی و از کدام پلتفرم

زمان پخش مافیا زودیاک
نویسنده : سارا محمدی۲۳ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

از زمان آغاز مسابقه های مافیایی در شبکه نمایش خانگی بازی های مافیا طرفداران زیادی پیدا کرده اند و بنا به سلیقه مخاطب برنامه های زیادی نیز در این زمینه تولید شده است. فصل پنجم شب های مافیا با نام زودیاک در حال پخش از پلتفرم فیلیمو می باشد و حضور محمد بحرانی به عنوان گرداننده در مافیا زودیاک، شور و هیجان بیشتری به این برنامه سریالی بخشیده است. اگر در مورد زمان پخش مافیا زودیاک اطلاعاتی ندارید در ادامه خواهیم گفت شب های مافیا زودیاک چندشنبه ها و چه ساعتی پخش میشود و زودیاک چه کسی است؟

شب های مافیا زودیاک چندشنبه ها پخش میشود

شب های مافیا زودیاک به کارگردانی محمدرضا رضائیان (تهیه کننده رئالیتی شو نام تی ان تی)، دارای 15 الی 20 قسمت است. اولین قسمت مافیا زودیاک 15 مرداد 1402 پخش شد و هر هفته یک قسمت جدید از مافیا زودیاک در شبکه نمایش خانگی منتشر میشود. شب های مافیا: زودیاک هر یکشنبه ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلیمو منتشر میشود. سری جدید مافیا علاوه بر تغییر نام، تغییراتی در بازیگران، مجری و حتی کارگردان داشته و انتظار میرود مسابقه جذابتری برای مخاطبان باشد.

نقش زودیاک در بازی مافیا

بازی شب های مافیا زودیاک در شهر سیسیل ایتالیا در جریان است و شامل 2 گروه مافیا و شهروندان می باشد. هر فصل 4 بازی و 12 شرکت کننده دارد. در بازی مافیا شخصیت زودیاک یک قاتل سریالی است که در شب های زوج شهروندان و مافیای سیسیل را هدف قرار می دهد، زودیاک نه شهروند است و نه مافیا. نحوه مسابقه مافیا زودیاک با هدف تعامل بیشتر با مخاطب طراحی شده است.

شرکت کنندگان شب های مافیا: زودیاک

12 شرکت کننده فصل اول عبارتند از:

حسین پور کریمی، امیرعباس گلاب، امیرحسین هاشمی، شهرام قائدی، سام درخشانی، بهرنگ علوی، کوروش تهامی، شیدا خلیق، مینا وحید، علی لهراسبی، دیبا زاهدی، هلیا امامی

عوامل مسابقه شب های مافیا زودیاک

کارگردانمحمدرضا رضائیان
تهیه کنندهمحمدرضا رضائیان
گردانندهمحمد بحرانی
نویسندهسعید نفیسی و سینا قلیچ خانی
طراح لباسنازنین خزایی
تدوین منصور نیک خواه خوش کلام
مدیر صدافرهاد امامی

مخاطبان می توانند هنگام مشاهده گیم شو مافیا زودیاک نتایج را پیش بینی کنند و جایزه بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید