اخبار سینما

جزئیات پخش سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؛ کمدی جدید سروش صحت

مگه تموم عمر چند تا بهاره
نویسنده : سارا محمدی۱۸ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سروش صحت کارگردان لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها که مجموعه کتاب باز او بسیار مورد توجه قرار گرفت با سریال کمدی جدید خود با نام مگه تموم عمر چند تا بهاره به شبکه نمایش خانگی می آید. این دومین همکاری سروش صحت در شبکه نمایش خانگی بعد از سری دوم شام ایرانی است. در ادامه جزئیات پخش سریال شامل تعداد قسمت ها، اسامی بازیگران، داستان و مهمتر از همه اینکه مگه تموم عمر چند تا بهاره کی پخش می شود و آن را از کجا ببینیم را در اختیار شما همراهان گرامی مگ تک قرار می دهیم.

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره کی پخش میشود؟

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره پنجشنبه ها ساعت 8 منتشر می شود

جدیدترین ساخته سروش صحت که محمدرضا تخت‌ کشیان تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد جایگزین سریال آکتور می شود. اولین قسمت از سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره روز پنجشنبه 25 خرداد 1402 ساعت 8 صبح منتشر می شود. داستان سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره در مورد اعضای خانوده ربانی است که اتفاقاتی باعث تغییر در زندگی آن ها می شود. اتفاقاتی مانند ورود ناخواسته یک مار، پیداشدن یک نسخه خطی نفیس و یک حفره اسرارآمیز ….

مگه تموم عمر چند تا بهاره از کجا پخش می شود؟

مگه تموم عمر چند تا بهاره از شبکه نمایش خانگی فیلیمو و نماوا پخش خواهد شد. برای تماشای این سریال باید اشتراک فیلیمو و یا نماوا بخرید و تماشای رایگان مگه تموم عمر چند تا بهاره غیرمجاز است.

مگه تموم عمر چند تا بهاره چند قسمت است؟

هنوز اطلاعاتی در مورد تعداد قسمت ها در دست نیست.

اسامی بازیگران مگه تموم عمر چند تا بهاره

علی مصفا، بیژن بنفشه خواه، قدرت‌ الله ایزدی، آناهیتا افشار، مجید یوسفی، گیلدا ویشکی و کاظم سیاحی

سروش صحت با کمک ایمان صفایی فیلمنامه سریال را نوشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید