اخبار سینما

ساخت یک اسپین‌آف از سریال Big Bang Theory

ساخت یک اسپین‌آف از سریال Big Bang Theory
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۲۶ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سریال Big Bang Theory که یک مجموعه تلویزیونی پر طرفدار است، از 24 سپتامبر 2007 پخش آن از شبکه CBS آغاز شد و در 12 فصل و 279 قسمت، در سال 2019 به پایان رسید.

اکنون کمپانی «برادران وارنر» اعلام کرده که قرار است اسپین‌آفی از این کمدی موقعیت محبوب برای پخش از شبکه «مکس»، بسازد. این کمپانی همچنین اعلام کرده است که «چاک لور»، یکی از سازندگان سریال اصلی «تئوری بیگ بنگ» برای ساخت سریال جدید باز خواهد گشت.

سریال جدید «Big Bang Theory» قرار است دومین اسپین‌آف از این مجموعه باشد و پیش از این شاهد ساخت سریال «Young Sheldon» با محوریت دوران کودکی شلدون کوپر برای شبکه CBS بوده‌ایم.

لازم به ذکر است که اطلاعات بیشتری از این اسپین‌آف جدید در دسترس نیست و این سریال مراحل ابتدایی پیش تولید خود را می‌گذراند. همچنین هنوز مشخص نشده این اسپین‌آف حول محور کدام شخصیت «Big Bang Theory» است.

مجموعه «Big Bang Theory» که از ویژگی‌های بارز آن فیلمبرداری زنده در برابر تماشاگران بود، در مجموع، هفت جایزه امی از ۴۶ نامزدی دریافت کرد. پارسونز همچنین در سال ۲۰۱۱ برنده جایزه گلدن گلوب برای نقش اول مرد در این مجموعه تلویزیونی کمدی شد. همین محبوبیت زیاد «Big Bang Theory» باعث شد تا شبکه سی‌بی‌اس در سال ۲۰۱۷ سریال «شلدون جوان» را بسازد.

دیدگاهتان را بنویسید