اخبار سینما

مارگو رابی و کالین فارل هم‌بازی شدند

مارگو رابی و کالین فارل هم‌بازی شدند
نویسنده : تحریریه۲۹ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در اولین معامله بزرگ در بازار فیلم اروپا (EFM)، سونی پیکچرز با مبلغ 50 میلیون دلار حق پخش فیلم “سفر جسورانه زیبا و بزرگ” (A Big Bold Beautiful Journey) را خریداری کرد. این فیلم یکی از موردانتظارترین فیلمنامه‌های بازار است.

جزئیات داستان هنوز مخفی است، اما این فیلم فانتزی عاشقانه به کارگردانی کوگونادا (After Yang) به عنوان “داستانی خیالی از دو غریبه و سفری باورنکردنی که آن‌ها را به هم متصل می کند” توصیف شده است. فیلمبرداری قرار است بهار امسال در کالیفرنیا آغاز شود.

مارگو رابی، نامزد هشت جایزه اسکار برای فیلم “باربی”، پس از موفقیت این فیلم، از میان فیلمنامه های متعدد، “سفر جسورانه زیبا و بزرگ” را برای پروژه بعدی خود انتخاب کرد.

کمپانی Imperative Entertainment (تهیه کننده فیلم “قاتلان ماه کامل”)، این فیلم را تهیه می کند. 30West تأمین مالی فیلم را بر عهده دارد. کارگردانی فیلم بر عهده کوگونادا و فیلمنامه آن توسط ست ریس، نویسنده فیلم “منوی”، نوشته شده است.

تام راثمان، رئیس و مدیرعامل گروه فیلم سونی پیکچرز، گفت: “هر چند وقت یکبار فیلمنامه ای به قدری خاص و اصیل می خوانید که تا صفحه آخر با الهام و انگیزه ادامه می دهید. فیلمنامه ‘سفر جسورانه زیبا و بزرگ’ اثر ست ریس، چنین فیلمنامه ای است و با کارگردانی فوق العاده کوگونادا، بازیگران عالی کالین و مارگو و تهیه کنندگان برجسته مانند بردلی توماس، دن فریدکین و رایان فریدکین، این پروژه هدیه ای از آسمان است. ما معتقدیم مخاطبان تشنه اصالت هستند و از اینکه برنده این رقابت شدیم، احساس افتخار و قدردانی می کنیم.”

این معامله با همکاری جو ماتوکویچ، رئیس بخش خریدهای جهانی سونی پیکچرز و تیم او انجام شد.

خریداران مستقل زیادی خواهان این فیلم بودند، اما استودیوها با پیشنهادهای متعدد در طول چند روز وارد رقابت شدند. در نهایت، سونی و چند کمپانی دیگر به رقابت نهایی رسیدند که سونی برنده شد.

امسال بازار EFM مملو از پروژه های پرطرفدار با بازیگران مشهور است، اما حضور برخی از مدیران استودیوهای آمریکایی در ایالات متحده، کمی معامله فیلم ها را به تأخیر انداخته است. کمبود فیلم های استودیویی در جشنواره نیز به تشویق آنها برای سفر به اروپا، به ویژه با وجود تعطیلات آخر هفته در آمریکا، کمک نکرده است. اما این اولین قرارداد بزرگ است و امیدواریم که کاتالیزوری برای معاملات بیشتر بر روی عناوین پیش فروش عالی باشد.

برای فارل و کوگونادا، این فیلم پس از همکاری آنها در فیلم درام “After Yang” که در جشنواره فیلم ساندنس سال گذشته به نمایش درآمد، یک گردهمایی دوباره است. فارل، نامزد اسکار (Banshees of Inisherin)، در حال حاضر در حال فیلمبرداری سریال مورد انتظار HBO Max با عنوان “پنگوئن” است که در آن نقش خود را از فیلم “بتمن” تکرار می کند. او به زودی در سریال درام کارآگاهی خصوصی “Sugar” که از 5 آوریل در Apple TV+ پخش می شود، دیده خواهد شد.

دن فریدکین، بردلی توماس و رایان فریدکین از کمپانی Imperative Entertainment به همراه ریس و یوری هنلی، تهیه کنندگی “سفر جسورانه زیبا و بزرگ” را بر عهده خواهند داشت. تهیه کنندگان اجرایی این فیلم عبارتند از کوگونادا، ایلین فلدمن و اوری آیزن از کمپانی Original Films. تأمین مالی فیلم بر عهده 30West است و نئون فروش بین المللی آن را بر عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید