اخبار بازی

حجم بازی Mario and Luigi: Brothership حدود 10 گیگ خواهد بود

نویسنده : دانیال نوروزی۰۵ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی نقش‌آفرینی و نوبتی Mario and Luigi: Brothership در ادامه سال جاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

طرفداران بازی‌های Mario، در سال‌های اخیر که آخرین سال‌های عمر کنسول نینتندو سوییچ است، با بازسازی‌های زیادی چون Super Mario RPG و Paper Mario: The Thousand-Year Door روبه‌رو شدند. اخیرا بازی Mario and Luigi: Brothership به شکل غافل‌گیرکننده‌ای در رویداد نینتندو دایرکت معرفی شد و به تازگی اطلاعات بیشتری از آن به اشتراک گذاشته شده است.

به عنوان مثال، لیست رسمی Mario and Luigi: Brothership در فروشگاه اینترنتی نینتندو سوییچ ژاپن، نشان داده است که این بازی به 10 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارد. این میزان در بین عناوین دیگر سوییچ، حجمی متوسط به حساب می‌آید (با استانداردهای مدرن AAA در پلتفرم‌های دیگر، یک بازی کم حجم است). البته در بین بازی‌های نقش‌آفرینی Mario روی سوییچ، این بازی بیشترین حجم را دارد. به عنوان مثال، حجم Super Mario RPG  حدود 6.5 گیگابایت است، در حالی که Paper Mario: The Thousand-Year Door به 5.1 گیگابایت فضای خالی نیاز دارد. البته توجه داشته باشید که این بازی مانند سایر عناوین اخیر سری، بازسازی نیست و یک اثر کاملا جدید است.

بازی Mario and Luigi: Brothership در تاریخ 17 آبان 1403 (7 نوامبر 2024) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. نینتندو هنوز اعلام نکرده است که بازی در چه مرحله‌ای از توسعه قرار دارد، اما این شرکت تایید کرد که “برخی از بازیسازان اصلی” که روی قسمت‌های قبلی ماریو و لوئیجی کار کرده‌اند، در حال کار روی این بازی هستند. به زودی اطلاعات بیشتری از این عنوان منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید