اخبار بازی

 کارگردان Deathloop اخراج‌های اخیر در شرکت مایکروسافت را یک حرکت افتضاح توصیف کرد!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

دینگا بیکابا، کارگردان Arkane Lyon، در توییتر خود تعطیل شدن Arkane Austin، Tango Gameworks، Roundhouse Studios و Alpha Dog Studios توسط مایکروسافت را محکوم کرد. او که این اتفاقات را «کاملا وحشتناک» نامید، از مدیران شرکت درخواست کرد که در زمان‌های سخت از آن‌ها حمایت کنند:

«این اتفاق واقعا وحشتناک و افتضاح است. اجازه برای انسان بودن! برای هر مدیری که این مطلب را می‌خواند، این یک یادآوری دوستانه است. بازی‌های ویدیویی یک صنعت سرگرمی/فرهنگی هستند و وظیفه شما به ‌عنوان یک شرکت این است که از هنرمندان/سرگرم‌کنندگان خود مراقبت کنید و به آن‌ها کمک کنید تا برای شما ارزش ایجاد کنند».

او ادامه داد:

«ما را در قماربازی‌های خود وارد نکنید، از ما به ‌عنوان تاوان برای محاسبات اشتباه خود استفاده نکنید و محیط‌های کاری ما را به جنگل‌های داروینیست تبدیل نکنید. شما می‌گویید وقتی یک بازی خوب می‌سازیم، باعث افتخار شما می شویم. در مواقع سخت به ما افتخار کنید. ما می‌دانیم که شما می‌توانید این کار را انجام دهید، ما قبلا آن را دیدیم. در حال حاضر، تیم‌های بزرگ دوباره جلوی چشمان ما غروب می‌کنند و این یک ضربه سنگین به ماست.»

او اطمینان داد که آرکان لیون در امان است و گفت:

«لطفا در مورد همه این تصمیمات، با درایت و سنجیده رفتار کنید، به صدای افراد متاثر احترام بگذارید و جایی برای اعتراض و دفاع بگذارید. آن‌ها حق دارند روایت خود را تعریف و احساسات خود را بیان کنند».

دیدگاهتان را بنویسید