اخبار بازی

بازی Marvel’s Blade از دو سال پیش در دست ساخت است!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۷ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پروفایل لینکدین مدیر کمپین بازی Marvel’s Blade نشان می‌دهد که این بازی تقریبا دو سال پیش وارد مراحل توسعه شده است.

بازی Marvel’s Blade یکی از بهترین و بزرگ‌ترین سورپرایزهای The Game Awards بود. اگرچه هیجان زیادی در اطراف بازی وجود دارد، اما چقدر طول می‌کشد تا ما واقعا آن را بازی کنیم؟ Bethesda می‌گوید که به ‌تازگی توسعه‌ کامل بازی را در استودیوی سازنده Dishonored و Deathloop، یعنی Arkane Lyon آغاز کرده است؛ اما به نظر می‌رسد که این بازی حتی قبلتر از آن وارد مراحل ساخت شده بود.

این ادعا با استناد به پروفایل لینکدین دانا نایتینگل (گزارش شده توسط @IdleSloth84_ در توییتر) است که مدیر کمپین Marvel’s Blade به حساب می‌آید. او در پروفایل خود ذکر می‌کند که او “مدیر تیم طراحی مراحل و طراح اصلی کمپین Marvel’s Blade” است و نزدیک به دو سال و از ژانویه 2022 در این نقش مشغول به فعالیت بوده است.

البته، احتمال زیادی وجود دارد که بازی در آن زمان فقط وارد فاز پیش تولید شده باشد و اکنون در مرحله‌ای از توسعه است که اتمام آن می‌تواند مدت زیادی طول بکشد؛ به خصوص برای یک IP جدید که به تازگی وارد مراحل اصلی ساخت شده است. در هر صورت، واضح است که زمان زیادی تا انتشار بازی باقی مانده است.

جالب اینجاست که هنوز شفافیتی در مورد پلتفرم‌های مقصد Marvel’s Blade وجود ندارد. با این وجود، این عنوان به احتمال زیاد در انحصار کنسول‌های ایکس‌باکس و پلتفرم PC خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید