اخبار بازی

بازی Marvel’s Blade احتمالا در سال 2027 منتشر می‌شود!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۹ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

عنوان سوم شخص و اکشن ماجراجویی جدید مایکروسافت، ممکن است شش سال پس از Deathloop که در سال 2021 عرضه شد، منتشر شود. انتظارات زیادی از بازی Marvel’s Blade وجود دارد.

بازی Marvel’s Blade از استودیو Arkane Lyon، احتمالا یکی از مورد انتظارترین عناوین مارول در سال‌های آینده است؛ با توجه به سابقه درخشان استودیو در ساخت بازی‌هایی چون Deathloop و Dishonored 2. در حالی که پلتفرم‌های مقصد بازی و پنجره انتشار آن هنوز اعلام نشده است، طرفداران ممکن است مجبور باشند که برای تجربه این اثر، سال‌های زیادی را صبر کنند.

به گفته جف گراب از Giant Bomb، این استودیو انتظار دارد که نسخه‌های فیزیکی بازی خود را در سال 2027 وارد عمده‌فروشی‌ها کند. این همان سالی است که آن‌ها برای انتشار بازی مورد هدف قرار می‌‎دهند. اگر اینطور باشد، می‌توان گفت که بازی Marvel’s Blade حدود شش سال پس از انتشار Deathloop که در سپتامبر 2021 وارد بازار شد، منتشر می‌شود. هرچند برنامه‌ها ممکن است تغییر کنند، به خصوص اینکه توسعه این عنوان به تازگی آغاز شده است.

یک نکته جالب گفته شده توسط نیک بیکر، یکی از بنیان‌گذاران XboxEra، این است که این بازی احتمالا یک پروژه میان نسلی است و علاوه بر کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس، برای کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت نیز عرضه می‌شود. شایعه شده است که کنسول‌های نسل بعدی ایکس‌باکس در سال 2026 عرضه خواهند شد و برنامه‌های بخش بازی مایکروسافت، با تغییرات گسترده‌ای روبه‌رو شده است.

با وجود عدم اظهار نظر Bethesda در مورد انحصاری بودن بازی برای ایکس‌باکس، این احتمال وجود دارد که Marvel’s Blade برای پلی‌استیشن نیز عرضه شود. منتظر به‌روزرسانی‌های رسمی بیشتری در آینده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید