اخبار بازی

بازی Marvel’s Spider-Man 2 به فروش 11 میلیون نسخه‌ای رسید!

نویسنده : دانیال نوروزی۱۱ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

سونی تایید کرد که عنوان تحسین شده Marvel’s Spider-Man 2، تا 20 آوریل بیش از 11 میلیون واحد در سراسر جهان فروخته است.

شاید بازی Marvel’s Spider-Man 2 تا مدتی تنها بازی داستانی و تک‌نفره سونی باشد، اما برای این شرکت سود فراوانی را به ارمغان آورده است. این عنوان ابرقهرمانی جهان باز، علاوه بر اینکه از تحسین گسترده منتقدان برخوردار بود، موفقیت تجاری گسترده‌ای را نیز به همراه داشت و فروش آن همچنان با سرعت ثابتی پیش می‌رود.

به عنوان بخشی از ارائه‌ای که توسط مدیران عامل جدید پلی استیشن در جلسه اخیر بخش تجاری سونی به اشتراک گذاشته شد، فهمیدیم که Marvel’s Spider-Man 2 تا 20 آوریل بیش از 11 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. در اوایل سال جاری، سونی اعلام کرد که این بازی تا 31 دسامبر 10 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسانده است، بنابراین اگرچه سرعت فروش آن نسبت به قبل کمتر شده است، اما کماکان به فروش میلیونی خود ادامه می‌دهد.

در ماه مارس، استودیو Insomniac Games پچ جدیدی برای Marvel’s Spider-Man 2 منتشر کرد که ویژگی های جدیدی مانند New Game Plus و Mission Replay را به آن اضافه می‌کرد. با وجود موفقیت تجاری و کیفی این عنوان ابرقهرمانی، Insomniac یکی از چندین استودیو فرست پارتی پلی‌استیشن بود که تحت تاثیر اخراج‌های گسترده شرکت سونی قرار گرفت. بازی Marvel’s Spider-Man 2 هم اکنون برای پلی‌استیشن 5 در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید