اخبار بازی

احتمال انتشار بسته‌های الحاقی رایگان برای بازی Marvel’s Spider-Man 2

نویسنده : دانیال نوروزی۰۳ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به نظر می‌رسد کار Insomniac Games با Marvel’s Spider-Man 2 تمام نشده و محتوای زیادی برای این عنوان در راه است.

با آسیب ناشی از حمله سایبری به استودیوی Insomniac Games، اکثر برنامه‌های این تیم لو رفت که شامل انتشار بازی‌هایی از جمله Marvel’s Wolverine، عناوینی از جهان X-Men، یک IP جدید و… می‌شود. در این بین‌ اشاره‌هایی به محتوای پساعرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 هم شده است.

بنا به اطلاعات منتشر شده توسط کاربری در ResetEra، استودیوی Insomniac Games قصد دارد تا سه DLC رایگان را در طول سال 2024، برای این پروژه محبوب ابرقهرمانی منتشر کند. اولین DLC با نام Beetle Infestation در ربع چهارم سال مالی 2023 تا 2024 انتشار می‌یابد.

DLC دوم با نام Extreme Carnage شناخته شده و برای عرضه در اواسط سال 2024 برنامه‌ریزی شده است. بسته الحاقی Spider-Verse Anomaly احتمالا در تعطیلات سال 2024 منتشر خواهد شد.

افزونه‌های Extreme Carnage و Beetle Infestation شامل ماموریت‌های جهان‌باز و باس‌فایت (احتمالا متمرکز بر روی آنتاگونیست‌های ذکر شده در نام دو DLC) خواهند بود. افزونه Spider-Verse Anomaly به عنوان یک کراس‌اور با Sony Pictures شناخته می‌شود که در میان محتویات آن شاهد ماموریت‌های جدید، NPCها، فیلتر بصری و شخصیت‌های شرور براساس فیلم‌های Spider-Verse هستیم.

افزون بر این‌ها، محتوای پساعرضه بازی شامل آپدیت‌هایی با هدف اضافه کردن آیتم‌های Collectible از جمله Spider-Botها و لباس‌های جدید است. تیم سازنده در نظر دارد تا در تعطیلات 2024 نسخه GOTY Edition بازی را هم عرضه کند. گفته شده که بازی Marvel’s Venom در سال 2025 منتشر می‌شود. Insomniac Games در نظر دارد تا در سال 2028 نسخه سوم Marvel’s Spider-Man را هم عرضه کند.

بنا به ادعای لیک‌ها، Marvel’s Spider-Man 2 یک موفقیت تجاری عظیم بوده و موفق شده با فروش 6.1 میلیون نسخه‌ای (تا 12 نوامبر)، بودجه 315 میلیون دلاری خود را جبران کرده و به سوددهی برسد.

دیدگاهتان را بنویسید