اخبار بازی

واکنش سازندگان Marvel’s Wolverine به حواشی اخیر

نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Marvel’s Wolverine در مراحل اولیه توسعه است و بدون شک مانند همه پروژه‌های استودیو Insomniac، روند کامل توسعه را طی خواهد کرد.

بازی Marvel’s Wolverine یکی از بزرگترین افشاگری‌ها در تاریخ صنعت ویدیوگیم را تجربه کرد و بیش از 1.3 میلیون فایل سرقتی از بازی در اوایل این هفته منتشر شد. در یک بیانیه که اخیرا منتشر شد، اینسامنیاک اذعان کرد:

«در مورد حمله سایبری و جنایتکارانه اخیر به استودیوی ما و صدمه‌های عاطفی که به تیم توسعه ما وارد شده است، احساس غم و عصبانیت می‌کنیم».

همراه با جزئیات اولیه ساخت بازی Marvel’s Wolverine، این لیک‌ها شامل اطلاعات شخصی کارمندان فعلی و سابق استودیو نیز می‌شوند. در حالی که کار روی بازی همچنان ادامه دارد، توسعه بازی Wolverine سریع‌تر از قبل دنبال خواهد شد. سازندگان اعلام کردند که بازی همچنان در روند توسعه اولیه قرار دارد. توسعه‌دهنده خاطرنشان می‌کند که این پروژه بدون شک کامل خواهد شد.

اطلاعات رسمی از بازی در زمان مناسب به اشتراک گذاشته خواهد شد. بر اساس اطلاعات فاش شده، Marvel’s Wolverine در سال 2026 عرضه می‌شود، اگرچه برنامه‌ها همیشه می‌توانند تغییر کنند. Insomniac همچنین دارای مجوز ساخت بازی X-Men است که تا سال 2035 در انحصار پلی استیشن خواهد بود. اگرچه این استودیو روی Marvel’s Venom و Marvel’s Spider-Man 3 نیز کار می‌کند.

در همین حال، Marvel’s Spider-Man 2 در سال 2024 سه DLC پس از عرضه دریافت خواهد کرد. این عنوان جهان باز که اخیرا منتشر شد، بودجه‌ای 315 میلیون دلاری در اختیار دارد و براساس اسناد فاش شده، تا 12 نوامبر 6.1 میلیون نسخه فروخته است. شایعه شده است که Marvel’s Spider-Man 2 Online نیز در دست ساخت است، پس منتظر اعلامیه‌های رسمی در سال آینده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید