اخبار بازی

پروژه بعدی Media Molecule دیگر تمرکزی روی ابزارها ندارد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

مارک هیلی، یکی از بنیان‌گذاران و کارگردانان سابق Media Molecule، اطلاعات جدیدی از پروژه بعدی این شرکت به اشتراک گذاشت.

مارک هیلی اذعان کرده است که بازی بعدی این استودیو به جای ارائه یک کیت توسعه به بازیکنان، بیشتر بر جنبه‌های گیم‌پلی و سرگرم‌کننده تمرکز خواهد کرد. هیلی پس از جدایی از Media Molecule، با بن هانسون از MinnMax صحبت کرد و اطلاعاتی از آینده استودیو به اشتراک گذاشت. هیلی در این مصاحبه گفت:

«فکر نمی‌کنم کسی از این موضوع خبر نداشته باشد که استودیو اکنون روی یک آی‌پی جدید کار می‌کند. من فقط می‌توانم بگویم که این پروژه بیشتر شبیه به یک بازی است تا یک ابزار خلاقانه. من فکر می‌کنم که سونی هنوز به Media Molecule ایمان دارد، بنابراین مطمئن هستم که آن‌ها ساخت این بازی را تکمیل خواهند کرد. امیدوارم این پروژه شرکت را دوباره به سوددهی برساند».

در ادامه این مصاحبه، هیلی درباره آخرین پروژه بزرگ Media Molecule، یعنی بازی Dreams صحبت کرد. او اذعان کرد که اگر Dreams در زمان عرضه از حالت چند نفره پشتیبانی می‌کرد و همچنین پورت رایانه‌های شخصی داشت، احتمالا موفقیت بیشتری کسب می‌کرد. هیلی با نگاهی به گذشته، در مورد Dreams گفت:

«ما خیلی خوش شانس بودیم که توانستیم روی چنین پروژه دیوانه‌کننده‌ای کار کنیم. شگفت‌انگیز است که ما واقعا توانستیم چنین کاری انجام دهیم. این یک ایده جدید در کنسول‌های بازی بود و اگر صادق باشم، نمی‌توانم هیچ ناراحتی یا تلخی در مورد آن داشته باشم».

پشتیبانی از Dreams در سپتامبر 2023 به پایان رسید و استودیو Media Molecule در این مدت روی یک آی‌پی جدید کار کرده است. این بدان معناست که بازی جدید آن‌ها دنباله‌ای برای Dreams یا LittleBigPlanet نخواهد بود و در عوض، یک عنوان کاملا جدید است. با این حال، استودیو مذکور هنوز به طور رسمی از عنوان جدید خود رونمایی نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید