اخبار تکنولوژی

شرکت متا یک نوار جستجو جدید را برای اینستاگرام توسعه می‌دهد!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

به نظر می‌رسد که شرکت‌های بیشتری در حال تلاش برای استفاده از قدرت هوش مصنوعی و در محصولات خود هستند. جدیدترین آن‌ها، اینستاگرام است!

تلاش‌های متا برای استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در برنامه‌های اجتماعی خود، با ساخت نوار جستجوی اخبار ترند در اینستاگرام، ادامه می‌یابد. پس از اینکه شرکت مذکور تست‌های‌ چت بات هوش مصنوعی خود را با کاربران واتس اپ در هند و سایر کشورها آغاز کرد، متا اکنون به دنبال استفاده از هوش مصنوعی خود در نوار جستجوی اینستاگرام برای چت با AI و پیدا کردن محتویات خاص است. در آخر هفته گذشته، TechCrunch گزارش داد که کاربران منتخب اینستاگرام اکنون یک نوار جستجوی بهبودیافته دریافت می‌کنند.

کسانی که این ویژگی جدید را دریافت می‌کنند، می‌توانند از هوش مصنوعی سوال بپرسند یا از درخواست‌های از پیش ثبت شده استفاده کنند. جدا از مکالمه، هوش مصنوعی متا می‌تواند به کاربران اینستاگرام کمک کند تا محتوای جدید را در این شبکه اجتماعی پیدا کنند. در حالی که متا تست این ابزار را تایید کرد، اما نگفت که آیا از این فناوری هوش مصنوعی در قسمت جستجو نیز استفاده می‌کند یا خیر:

«ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی ما در مراحل مختلف در دست توسعه هستند و ما در حال آزمایش طیف وسیعی از آن‌ها به صورت عمومی در محدوده‌ و ظرفیتی محدود هستیم».

دیدگاهتان را بنویسید