اخبار تکنولوژی

راه اندازی تاییدیه پولی فیسبوک و اینستاگرام در آمریکا

راه اندازی تاییدیه پولی فیسبوک و اینستاگرام در آمریکا
نویسنده : عضو تحریریه۱۰ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

متا با الهام از توییتر، سرویس تیک آبی پولی را ابتدا در نیوزلند و استرالیا راه‌اندازی کرد، امکانی که از امروز برای کاربران فیس بوک و اینستاگرام در ایالات متحده نیز در دسترس قرار گرفته‌است.

بر همین اساس نرخ‌های تیک آبی برای وب و اپلیکیشن فیسبوک و اینستاگرام متفاوت است، کاربران اینستاگرام در ایالات متحده آمریکا می توانند تیک آبی پولی را در کنار نمایه فیس بوک خود در وب با 11.99 دلار در ماه و یا برای اپلیکیشن فیسبوک و اینستاگرام در iOS و Android با 14.99 دلار در ماه دریافت کنند.

برای استفاده از این سرویس کاربران باید بالای 18 سال سن داشته باشند و یک فرآیند تأیید را طی کنند، همچنین باید احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنند و در صورتی که از Meta Verified استفاده می‌کنند و درخواست تغییر نام، عکس، نام کاربری و یا تاریخ تولد خود را دارند باید مراحل تأیید را طی کنند.

کاربران می‌توانند برای شروع کار با  Meta Verified به تنظیمات خود در اینستاگرام یا فیس بوک بروند و سپس روی Accounts Center  کلیک کنند. اگر سرویس تأیید پولی برای حساب در دسترس باشد، عنوان «Meta Verified در دسترس است» ظاهر می‌شود و در زیر آن نام و تصویر نمایه کاربر نمایان خواهد شد. کاربران باید روی آن ضربه بزنند و یک روش پرداخت را انتخاب کنند و سپس مراحل تایید را طی کرده و حساب خود را ارتقا بخشند.

کاربران علاوه بر نشان تأیید در پروفایل خود، می‌توانند به استیکرهای انحصاری برای استوری‌های فیس‌بوک و اینستاگرام و حلقه‌های فیس‌بوک به همراه ۱۰۰ ستاره در ماه در فیس‌بوک دسترسی داشته باشند. این سرویس فقط برای پروفایل‌های حقیقی است و هنوز برای مشاغل یا شرکت‌ها در دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید