اخبار تکنولوژی

MIUI 14 برای شیائومی Mi10 منتشر شد

MIUI 14 برای شیائومی Mi10 منتشر شد
نویسنده : عضو تحریریه۱۵ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شیائومی برای دارندگان گوشی شیائومی Mi 10 به روزرسانی جدیدی عرضه کرده که هواداران خود را بیش از قبل همراه خود نگه دارد. در آخرین به‌روزرسانی رسمی MIUI 14 برای دارندگان گوشی هوشمند شیائومی Mi 10 در کشور چین منتشر شده است.

جدیدترین نسخه‌ی پایدار این آپدیت با شماره‌ی ساخت 14.0.2.0TJBCNXM در دسترس کاربران این گوشی قرار گرفته است که همراه با خود قابلیت‌های جدیدی را ارائه کرده و علاوه بر آن قابلیت‌های گذشته را نیز به مراحل بالاتر ارتقا داده است. این به‌روزرسانی ۴٫۱ گیگابایتی براساس اندروید ۱۳ توسعه پیدا کرده است و وصله‌ی امنیتی مارس ۲۰۲۳ نیز بر آن اِعمال شده است.

ارتقای مهم MIUI 14 برای  Mi 10، معماری موتور فوتون است که باعث پر سرعت‌ شدن عملکرد و اجرای برنامه‌های سیستمی و برنامه‌های شخص‌ سوم می‌شود. با این به روزرسانی کاربران می‌توانند، برنامه‌های گوشی را سریع‌تر بر گوشی خود اجرا کنند. هم چنین تصاویر شخصی‌سازی‌شده‌ی جدید نیز ظاهر تازه‌ای به رابط‌ کاربری شیائومی داده است که استفاده از آن را جذاب‌تر و سهل‌تر می‌کند.

بالا رفتن امنیت در این به روز رسانی قابل توجه است به این شکل که MIUI 14  قابلیت‌های حریم‌ خصوصی تازه‌ای برای دارندگان شیائومی Mi 10 ایجاد می‌کند و امکان تشخیص تصویر و متن روی دستگاه را بدون نیاز به اینترنت یا ارسال اطلاعات به فضای ابری قابل دسترس کرده است که نتیجه آن بالا رفتن حریم‌ خصوصی است.

دستیار هوشمند شخصی  شیائومی به نام Xiao AI  در MIUI 14 استفاده شده است. این دستیار اکنون شامل طیف گسترده‌ای از محصولات هوشمند این برند چینی مثل Xiao AI Voice ،AI Translator ،‌AI Vision  و AI Calls است. این قابلیت‌ها به بهبود عملکردهای دستگاه کمک می‌کنند و امکانات شخصی‌سازی بیشتری را دراختیار کاربر قرار می‌دهند و تجربه کاربری بهتری ایجاد می‌کنند.

تنظیمات سیستمی نیز در MIUI 14  ارتقا پیدا کرده است و امکان مشاهده‌ی گروه‌بندی‌شده‌ی سوابق جست‌وجوها دردسترس کاربران قرار دارد. پشتیبانی از کارت هوشمند شیائومی نیز یکی دیگر از قابلیت‌های این به‌روزرسانی از جمله کلید‌های دیجیتال خودرو چند برند است.

به‌روزرسانی MIUI 14 برای Mi 10 طیف وسیعی از ویژگی‌ها و ارتقاهای هیجان‌انگیز را برای کاربران ایجاد و دستگاه را قدرتمندتر، کاربرپسندتر و ایمن‌تر می‌کند. به کاربران  این مدل گوشی پیشنهاد می‌شود برای تجربه آخرین به روز رسانی، آپدیت جدید را امتحان کنند.

دیدگاهتان را بنویسید