اخبار تکنولوژی

چت بات هوش مصنوعی بینگ به مرورگرهای موبایلی می‌آید!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۷ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طبق اعلام مایکروسافت، سرویس هوش مصنوعی Bing Chat به‌زودی به مرورگرهای موبایلی محبوب مانند کروم و سافاری اضافه خواهد شد. این سرویس چت با هوش مصنوعی که در موتور جستجوی بینگ عرضه می‌شود، بر پایه مدل زبانی GPT-4 ساخته شده است، همان مدلی که ChatGPT را به یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های چت آنلاین تبدیل کرده است.

گفتنی است مایکروسافت اوایل امسال اپلیکیشن موبایل Bing Chat را برای اندروید و iOS عرضه کرده بود، اما تاکنون امکان دسترسی به آن از طریق مرورگرهای موبایل وجود نداشت. با اضافه شدن Bing Chat به مرورگرها، دسترسی به این سرویس هوش مصنوعی برای کاربران بسیار آسان‌تر خواهد شد.

بینگ چت در بهمن ماه سال گذشته راه‌اندازی شد، اما دسترسی به آن در ابتدا محدود به کاربران مرورگر مایکروسافت اج بود. چندین ماه بعد مایکروسافت امکان دسترسی به بینگ چت را از طریق مرورگرهای کروم و سافاری نیز فراهم کرد تا تعداد کاربران این چت‌بات افزایش یابد. طبق اعلام مایکروسافت، تعداد کاربران مرورگر اج طی 9 فصل متوالی رشد داشته است که بخش قابل توجهی از این رشد به بینگ چت نسبت داده می‌شود.

همچنین گفته شده تاکنون بیش از یک میلیارد چت در بینگ چت انجام شده و این سرویس در تولید بیش از 750 میلیون عکس نقش داشته است. بنابراین افزودن آن به مرورگرهای موبایلی، می‌تواند منجر به افزایش بیشتر کاربران شود.

شما تاکنون تجربه کار با ربات چت بینگ را داشته‌اید؟

دیدگاهتان را بنویسید