اخبار بازی

مایکروسافت عناوین Gears، Flight Simulator و نسخه بعدی DOOM را صورت مولتی‌پلتفرم عرضه می‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

با استناد به شایعاتی که طی دو هفته اخیر منتشر شد و با پخش پادکست رسمی ایکس‌باکس، شرکت مایکروسافت نگرانی‌های مربوط به انتشار محصولاتش به صورت مولتی‌پلتفرم را برطرف کرد.

با تایید این شرکت، 4 بازی (که هنوز نام آن‌ها مشخص نیست) به طور رسمی برای پلتفرم‌های رقیب منتشر می‌شوند. بازی‌های پرچمداری نظیر Starfield و Indiana Jones and the Great Circle به صورت انحصاری روی کنسول ایکس‌باکس باقی خواهند ماند (البته کماکان احتمال انتشار آن‌ها برای پلی‌استیشن 5 وجود دارد).

همانطور که خیلی‌ها از زمان مشخص شدن برنامه‌های مایکروسافت حدس می‌زدند، به نظر می‌رسد که این کمپانی بیشتر از 4 بازی خود را از انحصار خارج خواهد کرد. براساس گزارش رسانه‌های مختلف، مایکروسافت احتمال انتشار بازی‌های Gears of War، Microsoft Flight Simulator و نسخه بعدی DOOM (که ظاهرا DOOM Year Zero نام دارد) برای پلتفرم‌های رقیب را بررسی می‌کند. این بدین معنی است که عناوین ذکر شده ممکن است نهایتا برای پلی‌استیشن و نینتندو سوییچ عرضه شوند.

طی دو هفته گذشته، گفته می‌شد که سری Gears of War در برنامه‌های ایکس‌باکس برای انتشار روی سایر پلتفرم‌ها قرار دارد. گزارشاتی مشابه برای بازی جدید Indiana Jones هم منتشر شده بود. گرچه مورد دوم (حداقل در این مقطع زمانی) توسط مایکروسافت تکذیب شده است.

با اینکه هنوز مشخص نیست چه عناوینی از لیست انحصاری‌های مایکروسافت، به صورت مولتی‌پلتفرم منتشر می‌شوند، اما گفته شده که Hi-Fi Rush، Pentiment، Grounded و Sea of Thieves جزو چهار بازی ذکر شده هستند.

دیدگاهتان را بنویسید