اخبار تکنولوژی

زمان انتشار آپدیت بزرگ بعدی ویندوز 11 مشخص شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۴ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

با وجود این‌که به معرفی ویندوز 12 نزدیک می‌شویم، اما مایکروسافت همچنان روی ویندوز 11 متمرکز است و می‌خواهد عملکرد سیستم‌عامل پرچم‌دار کنونی خود را بهبود بخشد.

حالا زمان عرضه‌ی جدیدترین آپدیت بزرگ ویندوز 11 توسط مایکروسافت مشخص شده است و ردموندی‌ها قرار است امکانات ویژه‌ای را به سیستم‌عامل خود اضافه کنند. مایکروسافت تایید کرده است که زمان عرضه آپدیت بزرگ جدید ویندوز 11 در سه ماهه چهارم سال 2023 خواهد بود.

ردموندی‌ها به طور رسمی اعلام نکرده‌اند که چه قابلیت‌هایی قرار است به نسخه جدید ویندوز 11 اضافه شود؛ اما طبق اطلاعاتی که از قبل اعلام شده است، بزرگ‌ترین ویژگی‌ای که به نسخه جدید ویندوز 11 قرار است اضافه شود، دستیار هوش مصنوعی Copilot است که از فناوری ChatGPT استفاده می‌کند.

ویندوز ۱۱ قرار است نسخه جدید و به روز شده ای از فایل اکسپلورر را ارائه دهد که دارای ویژگی‌هایی همچون تب‌ها، موارد دلخواه و کاربردی و یک ظاهر مدرن است.همچنین احتمالا امکان تنظیم رنگ های RGB برای انجام بازی نیز به ویندوز 11 افزوده شود تا گیمرها نیازی به نرم افزارهای جانبی نداشته باشند.

مایکروسافت در ادامه پست خود توضیح می دهد به‌روزرسانی ویندوز 11 به نسخه 23H2 در سیستم‌هایی که نسخه فعلی یعنی 22H2 را اجرا می‌کنند، زودتر ارائه خواهد شد.

اما تا زمانی که مایکروسافت آماده انتشار آن نشود، به روزرسانی غیرفعال خواهد بود. بعد از عرضه شدن به روزرسانی، یک مجموعه کوچک فعال سازی به‌عنوان eKB موجب فعال شدن ویژگی های جدید می شود.

به این ترتیب کاربران می توانند ابتدا به‌روزرسانی را دانلود و نصب کنند و سپس با فعال‌سازی eKB، ویژگی‌های جدید را دریافت نمایند.

نظر شما در مورد آپدیت چدید ویندوز 11 چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید