اخبار تکنولوژی

هوش مصنوعی مایکروسافت به کمک کسب‌وکارها می‌آید!

هوش مصنوعی مایکروسافت به کمک کسب‌وکارها می‌آید
نویسنده : عضو تحریریه۱۶ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

در زمانی که دیگر ایمیل‌های فروش و تبلیغاتی، غیرجذاب و خسته‌کننده شده‌اند، هوش مصنوعی مایکروسافت به تولید محتوا خواهد پرداخت و جای نیروی انسانی را خواهد گرفت.

مایکروسافت اخیرا اعلام کرده است که ویژگی‌های مبتنی بر OpenAI را در Dynamics 365، که مجموعه برنامه‌های کاربردی این شرکت برای سیستم‌های CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) و برنامه‌ریزی منابع است، معرفی خواهد کرد.

اقدام جدید مایکروسافت به وسیله ویژگی‌هایی که با عنوان CoPilot نامیده می‌شوند، به کسب و کارها کمک می‌کند تا محتوا را برای اهداف مختلف با سهولت و دقت نسبی مدیریت کنند.

بسیاری از شرکت‌ها به دلیل کمبود زمان یا نیروی کار لازم، اقدامات لازم برای تثبیت وجهه کسب‌وکار خود را منتفی می‌کنند اما با استفاده از Dynamics 365 می‌توان تضمین کرد که دیگر این اتفاق نمی‌افتد! چرا که هوش مصنوعی می‌تواند ایمیل‌ها و تبریک‌هایی سفارشی‌شده برای مشتریان شرکت بنویسد، به پرسش‌های مشتریان پاسخ دهد، صورت جلسات را تنظیم کند و همچنین نمودارهای بازار را بدون نوشتن پرس‌وجوهای SQL ایجاد کند.

استفاده از این تکنولوژی جدید شبیه این است که یک دستیار شخصی خلاق داشته باشید که می‌تواند ایده‌های نابی را به شما ارائه کند. گفتنی است که کیفیت محتوا به دستورات ارائه شده به آن برای تولید متن بستگی دارد، اما به طور کلی کارها برای شرکت‌ها بسیار آسان‌تر از گذشته خواهد بود.

راه‌اندازی این تکنولوژی از لحاظ زمانی به حدی نزدیک است که کاربران باید انتظار داشته باشند باری دیگر که برای رسیدگی به یک مشکل یا دریافت پشتیبانی با یک شرکت تماس می‌گیرند، دستیاران یا نمایندگان مجازی آن‌ها را راهنمایی کنند. این نمایندگان از فناوری OpenAI برای بررسی بینگ و پایگاه‌های دانش گسترده برای پاسخ به سوالات عمومی استفاده می‌کنند.

مایکروسافت برای پیاده سازی این ایده برای همکاری با هوش مصنوعی در پروژه‌های متعدد، مانند چت بینگ مبتنی بر ChatGPT، ادغام OpenAI با Teams و اکنون Dynamics 365 بسیار جدی است. این شرکت بیشتر با GitHub، یک وب‌سایت محبوب برای برنامه‌نویس‌ها طراحی کرده است تا یک ویژگی مشابه CoPilot ایجاد کند. این فناوری کاربران را قادر می‌سازد تا راحت‌تر و با دقت بالاتر، کد بنویسند.

 برای علاقه‌مندان به هوش مصنوعی بسیار جالب است تا ببینند شرکت مایکروسافت چگونه مدل‌های تجاری خود را در آینده با افزایش همکاری هوش مصنوعی تغییر می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید