اخبار بازی

با این پوشش‌ها ایکس باکس سری X خود را شخصی سازی کنید

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۳۱ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

مایکروسافت پوشش‌های جدیدی برای کنسول ایکس‌باکس سری ایکس خود طراحی کرده است که گزینه ارزان‌تری نسبت به خرید مدل محدوده‌ی جداگانه‌ی این کنسول به‌شمار می‌روند. اولین پوشش معرفی‌شده، مربوط به بازی استارفیلد بوده و قرار است در ۱۸ اکتبر با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار عرضه شود.

این پوشش‌ها شبیه برچسب‌هایی که توسط برند Dbrand عرضه می‌شوند، نیستند. آن‌ها با استفاده از سازوکار چسب به کنسول متصل می‌شوند. پوشش پلاستیکی استارفیلد شامل بخش‌هایی است که طراحی آن‌ها شبیه به کنترلر محدوده‌ی استارفیلد است. مونیک چترجی، مدیر ارشد طراحی در ایکس‌باکس، می‌گوید اجزای کلیدی داخلی کنسول از طریق پنل‌های دسترسی طراحی‌ شده براساس بازی، مشخص شده‌اند.

گرافیک‌های چاپ‌شده روی سطح خارجی پوشش استارفیلد، برجسته و ملموس هستند. در حالی که بقیه قسمت‌ها دارای پوشش سفید صاف هستند. لایه داخلی پوشش نیز از جنس پارچه است که به ایکس‌باکس سری ایکس می‌چسبد.

علاوه بر این، مایکروسافت قرار است دو لایه پوششی کموفلاژ را نیز از ۱۰ نوامبر و با قیمت ۴۴٫۹۹ دلار عرضه کند. یک نسخه خاکستری و نسخه دیگر آبی معدنی است.

این اولین بار است که مایکروسافت پوشش‌های سفارشی برای کنسول ایکس‌باکس عرضه می‌کند. پیش‌تر مایکروسافت به مالکان ایکس‌باکس ۳۶۰ اجازه می‌داد تا صفحه جلوی کنسول را سفارشی‌سازی کنند. اما اکنون با ارائه این پوشش‌ها، دیگر نیازی به خرید کنسول محدوده برای داشتن ظاهری سفارشی نیست.

این پوشش‌ها پاسخی به پنل‌های جداشونده کنسول پلی‌استیشن ۵ سونی هستند. سونی نیز علاوه بر عرضه پوشش‌های سفارشی، کنسول باندل اسپایدرمن را نیز عرضه کرده است.

نظر شما در مورد این پوشش‌های سفارشی ایکس باکس چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید