اخبار بازی

رویداد ID@Xbox مایکروسافت، با محوریت بازی‌های مستقل از ۲۰ تا ۲۶ تیر ماه برگزار می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۰۱ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

مایکروسافت اعلام کرده است که رویداد ID@Xbox، با محوریت بازی‌های مستقل، در ماه ژوئیه امسال (اواسط تا اواخر تیر) و هم‌زمان با رویداد سالانه دموی Summer Game Fest باز خواهد گشت.

جدیدترین رویداد ID@Xbox در 11 ژوئیه (20 تیر) برگزار می‌شود و قرار است نمایش اولیه برخی بازی‌های جدید مستقل را در قالب تریلر، گیم‌پلی، رونمایی و موارد دیگر ارائه دهد. خبرگزاری IGN میزبان این رویداد است و با توجه به سابقه این رسانه در برگزاری مراسم‌ها، نباید انتظار یک نمایش منحصربه‌فرد را داشته باشیم.

رویداد ID@Xbox جدید در کنار نمایشگاه سالانه دموی Summer Game Fest مایکروسافت، از 11 تا 17 ژوئیه (20 تا 26 تیر) برگزار می‌شود و امکان دسترسی کاربران به دموهای عناوین مستقل آینده کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس و ایکس‌باکس وان را فراهم می‌کند. جزئیات رویداد نمایشی Summer Game Fest امسال در حال حاضر محدود است، اما انتظار می‌رود با نزدیک شدن به زمان افتتاحیه، اطلاعات بیشتری در دسترس قرار بگیرد.

در مراسم Summer Game Fest از بهترین بازی‌های مورد انتظار ایکس‌باکس از جمله Fable و Microsoft Flight Simulator 2024 رونمایی شد و مایکروسافت با انتشار خبر برگزاری رویداد ID@Xbox همراه با دموی این بازی‌ها، توجه هواداران زیادی را جلب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید