اخبار بازی

میلیون‌ها دستگاه از کنسول Steam Deack به فروش رسیده است

نویسنده : دانیال نوروزی۲۳ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

کمپانی Valve پیش‌تر در اکتبر سال گذشته تایید کرده بود که بیش از یک میلیون دستگاه از کنسول Steam Deck را به فروش رسانده است.

قبل از راه‌اندازی کنسول Steam Deck، کمپانی Valve گفته بود که قصد دارد میلیون‌ها دستگاه از این کنسول دستی را بفروشد و به نظر می‌رسد که این شرکت به این هدف رسیده است.

لارنس ینگ و پیر لوپ گریفیاس از طراحان کمپانی ولو در صحبت با The Verge، تایید کردند که این شرکت «چند میلیون» دستگاه Steam Deck را به فروش رسانده است. به طور خاص منظور ما چند میلیون است؟ این موضوع نامشخص است، اما می‌توانیم فرض کنیم که حداقل دو میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.

در اکتبر سال گذشته، Valve اعلام کرد که بیش از یک میلیون کنسول Steam Deck را به فروش رسانده است، بنابراین به نظر می‌رسد که فروش آن با سرعت ثابتی ادامه دارد. به تازگی، این شرکت از Steam Deck OLED رونمایی کرد که قرار است در تاریخ 25 آبان 1402 (16 نوامبر 2023) عرضه شود. احتمالا عرضه نسخه جدید منجر به افزایش فروش کنسول قبلی نیز خواهد شد.

در همین حال، Valve همچنین تایید کرده است که روی Steam Deck 2 کار می‌کند، اگرچه می‌گوید ممکن است مدتی تا عرضه آن فاصله داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید