اخبار سینما

جدیدترین جزئیات از فیلم Minecraft

جدیدترین جزئیات از فیلم Minecraft
نویسنده : تحریریه۲۵ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

پس از چند ماه تاخیر به دلیل اعتصابات نویسندگان و بازیگران در هالیوود، بالاخره فیلمبرداری فیلم Minecraft به پایان رسیده است. جیسون موموآ، یکی از بازیگران این فیلم، با انتشار یک تصویر جدید از پشت صحنه، از اتمام مراحل فیلمبرداری خبر داد.

فیلمبرداری لایو-اکشن Minecraft که قرار بود از پاییز 2023 آغاز شود، به دلیل اعتصابات به تعویق افتاد و در نهایت طی سه ماه گذشته در کشور نیوزیلند انجام شد. کارگردانی این اقتباس سینمایی از بازی محبوب Minecraft بر عهده جارد هس، کارگردان فیلم Napoleon Dynamite بود.

جزئیات فیلمنامه و شخصیت‌های اصلی این فیلم هنوز محرمانه نگه داشته شده است. با این حال، گروه بازیگران از ستارگان سرشناسی همچون جک بلک، جیسون موموآ، اما مایرز، دانیل بروکس، سباستین یوجین هانسن و جنیفر کولیج تشکیل شده است.

 فیلم Minecraft

جیل مسیک، جان برگ، مری پارنت، کایل بویتر، تورفی فرانس اولافسون و وو بوی به عنوان تهیه کنندگان و تاد هالوول، کایلین والترز، برایان مندوزا و جاناتان اسپایتز به عنوان تهیه کنندگان اجرایی بر این پروژه نظارت داشته‌اند.

فیلم Minecraft محصول مشترک جیسون موموآ و ماری پارنت، تهیه کننده فیلم Dune است که این همکاری را با روی لی به عنوان تهیه کننده دیگر ادامه می‌دهند.

شرکت برادران وارنر قصد دارد این فیلم لایو-اکشن Minecraft را در تاریخ 4 آوریل 2025 به روی پرده سینماها بفرستد.

دیدگاهتان را بنویسید