اخبار تکنولوژی

زارع‌پور: اختلال در اینترنت را بر نمی‌تابیم!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۶ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مجددا اعلام کرد که وی و همکارانش در این وزارتخانه هیچ‌گونه اختلالی را در اینترنت تحمل نمی‌کنند.

عیسی زارع‌پور در برنامه تلویزیونی به مناسبت هفته دولت، ضمن اشاره به دستاوردهای این وزارتخانه، در پاسخ به سوال مجری درباره وضعیت کیفیت اینترنت در ایران گفت:

«وزارت ارتباطات طرحی ریشه‌ای برای بهبود کیفیت شبکه اینترنت در کشور آغاز کرده است. البته مردم نباید تا سال 1404 منتظر بمانند، بلکه اقداماتی در لایه‌های مختلف شبکه انجام می‌شود. وظیفه ما تأمین اینترنت با بهترین کیفیت برای مردم است.»

به گفته وزیر ارتباطات، وی و مدیران این وزارتخانه هیچ‌گونه اختلالی در شبکه اینترنت را تحمل نمی‌کنند و شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا بهترین سرویس را به مردم ارائه کنند.

زارع‌پور همچنین به تشکیل کمیته‌ای به دستور رئیس‌جمهور برای پیگیری موضوع کندی اینترنت اشاره کرد و افزود: وزارت ارتباطات برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت خود را در این زمینه ارائه کرده و بخشی از آن‌ها اجرا شده است.

وی بهبود کیفیت را منوط به سرمایه‌گذاری اپراتورها در لایه دسترسی دانست و خواستار سرمایه‌گذاری آن‌ها شد تا کیفیت اینترنت روزبه‌روز بهتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید