اخبار سینما

عذرخواهی وزیر ارشاد از الناز شاکردوست

عذرخواهی وزیر ارشاد از الناز شاکردوست
نویسنده : تحریریه۱۵ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حاشیه مراسم اعطای قلم مقدس، ضمن عذرخواهی از حواشی ایجاد شده در جشنواره فجر، از جمله راه ندادن برخی هنرمندان به این جشنواره صحبت کرد.

وی در این باره گفت:

این حواشی به دلیل ناهماهنگی‌هایی بوده که حل شده و تکرار نخواهد شد.

محمدمهدی اسماعیلی همچنین در ادامه گفت:

اگر برای هر کسی این اتفاق افتاده من از اینجا عذرخواهی می‌کنم. بلافاصله به همکاران گفتم که اگر خدای نکرده ناهماهنگی‌هایی شده جبران کنند. این حواشی به دلیل ناهماهنگی‌هایی بوده که حل شده و تکرار نخواهد شد.

وی در خصوص حذف فیلم «بی‌بدن» از بخش سودای سیمرغ، با اشاره به اینکه در زمان انتخاب این فیلم، بیش از 40 دقیقه از آن قابل مشاهده نبوده، گفت:

 آن روزی که این فیلم در مرحله انتخاب بوده دوستان ما بیش از ۴۰ دقیقه از فیلم را ندیدند و نتوانسته بودند جمع بندی کنند. البته فیلم، فیلم خوبی بود و باید از عوامل و بازیگران تشکر کرد و الان هم امیدواریم مورد توجه  مخاطبان قرار بگیرد.

وزیر ارشاد درباره حضور هنرمندانی که نتوانستند در نشست خبری «بی بدن» حضور یابند در پاسخ به اینکه آیا در اختتامیه حضور خواهند داشت؟ توضیح داد:

دعوت صورت خواهد گرفت اما به هر حال بعضی می آیند بعضی هم ممکن است نیایند. ما جشنواره را متعلق به همه هنرمندان می دانیم، جشنواره مال هنرمندان است و خودشان صاحب جشنواره هستند و میزبان هستند. ان شالله هنرمندان فرصت داشته باشند حضور پیدا کنند و سالن به اندازه همه هنرمندان جای دارد.

دیدگاهتان را بنویسید