اخبار تکنولوژی

جذب کاربران خارجی، برای پیام‌رسان‌های داخلی!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

عیسی زارع پور در دیدار با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت او و دیگر اعضای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تلاش هستند تا با حمایت از پیام‌رسان‌های بومی، این پلتفرم‌ها بتوانند مورد اقبال کاربران خارجی قرار بگیرند.

زارع پور در ادامه افزود: «در برنامه داریم که با حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی، بتوانند بهترین خدمات را به مردم عزیز ارائه دهند و بتوانند مورد اقبال کاربران خارجی نیز قرار گیرند.»

هنوز آماری از حضور کاربران خارجی در پیام‌رسان‌های بومی منتشر نشده اما زارع پور در آخرین حضور خود در بین اصحاب رسانه حوزه فناوری اعلام کرده بود تعدادی کاربر خارجی نیز در این پلتفرم‌ها حضور دارند.

وزیر ارتباطات درباره دغدغه نمایندگان در زمینه حفظ داده‌های خصوصی مردم در پلتفرم‌های داخلی نیز مجدداً وعده داد تا لایحه «حفاظت از داده‌های کاربران در فضای مجازی» به زودی به مجلس ارسال شود. بنابر گفته زارع‌پور، این لایحه در وزارت ارتباطات نهایی شده است و به زودی پس از بررسی در دولت به مجلس فرستاده خواهد شد.

زارع پور همچنین به فعالیت‌های حوزه صنعت فضایی نیز اشاره‌ای کرد و عنوان داشت در سال جاری پرتاب‌هایی را در برنامه خود دارند: «امسال ان‌شاءلله سال پرباری برای صنعت فضایی کشور خواهد بود.»

نظر شما در مورد جذب کاربران خارجی به پیام‌رسان‌های داخلی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید