اخبار سینما

محمدحسین مهدویان: فصل دوم زخم کاری رکورد زد

محمدحسین مهدویان: فصل دوم زخم کاری رکورد زد
نویسنده : تحریریه۱۳ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

محمدحسین مهدویان کارگردان سریال زخم کاری در واکنش به انتقادات مطرح شده از فصل دوم این سریال، با انتشار نمودارهای آماری از رشد مثبت این سریال در صفحه شخصی خود، اعلام کرد که اپیزود پایانی فصل دوم زخم کاری با 652 هزار نمایش ثبت شده در روز جمعه، رکورد تماشای آخرین قسمت یک سریال در روز اول نمایش خود در پلتفرم فیلیمو را شکست.

مهدویان در ادامه نوشت:

توجه کنید این فقط آمار روز اول پخش سریال است و نشان دهنده میزان تشنگی مخاطبان برای تماشای قسمت جدید است. وگرنه میزان تماشای قسمت اول از فصل دوم سریال تا کنون از عدد یک میلیون و سیصد هزار نمایش گذشته و هنوز هم تماشایش ادامه دارد.

وی همچنین با انتشار نمودارهای آماری از رشد تماشاگران زخم کاری، اعلام کرد:

از دو سال پیش که قسمت اول زخم کاری پخش شد تا همین جمعه که قسمت آخر فصل دوم‌اش به نمایش درآمد، مسیری پر چالش و با شکوه را در کنار شما پیموده‌ایم. نقد و نظر لازمه رشد هر اثری است و در این مورد زخم کاری تافته جدا بافته نیست اما فکت‌ها صراحت بیشتری دارند. این اعداد و ارقام واقعیتی را در خود پنهان کرده‌اند.

این آمارها نشان می‌دهد که فصل دوم سریال زخم کاری با وجود انتقاداتی که از آن مطرح شده، همچنان مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و توانسته رکورد تماشای آخرین قسمت یک سریال در روز اول را بشکند.

دیدگاهتان را بنویسید