اخبار بازی

تریلر جدید Monster Hunter Wilds طی ده روز آینده پخش می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۱۰ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

لیکر مطرح صنعت بازی با نام billbil-kun، معتقد است که بازی Monster Hunter Wilds در State of Play بعدی سونی حضور خواهد داشت.

با توجه به اینکه سونی یک رویداد State of Play در پیش رو دارد و جشنواره بازی‌های تابستانی هفته آینده برگزار می‌شود، کپکام می‌تواند به‌زودی دومین تریلر بازی Monster Hunter Wilds را منتشر کند. این ادعا بر اساس گزارش billbil-kun از Dealabs است که قبلا در مورد عرضه  God of War Ragnarokبرای PC، گزارش تهیه کرده بود.

او خاطرنشان می‌کند که تریلر جدید بازی «به‌زودی» از راه می‌رسد و انتظار دارد «طی ده روز آینده» این اتفاق رخ دهد. البته ممکن است پخش این تریلر بیشتر از این‌ها طول بکشد. رویداد Summer Game Fest در تاریخ 18 خرداد (7 ژوئن) برگزار می‌شود که متناسب با آن بازه زمانی است. کپکام نیز به عنوان یک شریک مهم، در این رویداد حضور دارد؛ بنابراین می‌تواند تریلر مفصلی از این بازی به اشتراک بگذارد.

بازی Monster Hunter Wilds در سال 2025 برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC عرضه می‌شود. ریوزو سوجیموتو، تهیه کننده بازی، اذعان کرد که این عنوان سطح جدیدی از موجودات و اکوسیستم‌های دقیق را ارائه می‌دهد و تیم سازنده آن در حال استفاده کامل از قدرت پلی‌استیشن 5 است. او همچنین وعده انتشار جزئیات بیشتری را در تابستان امسال داد، بنابراین ممکن است پس از انتشار تریلر دوم، اطلاعات بیشتری از بازی به اشتراک گذاشته شود. در ضمن، منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید