اخبار بازی

جزئیاتی تازه از بازی Monster Hunter Wilds

نویسنده : دانیال نوروزی۱۹ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Monster Hunter Wilds موجودات و اکوسیستم‌های جدید زیادی به همراه خواهد داشت.

پس از انتشار آخرین نسخه سری در اوایل سال جاری، Capcom سرانجام نسخه اصلی بعدی Monster Hunter را معرفی کرد که Monster Hunter Wilds نام دارد. این بازی در سال 2025 برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC عرضه می‌شود. جزئیات بیشتر از بازی در تابستان 2024 منتشر خواهد شد. در این بین، Ryozo Tsujimoto، تهیه‌کننده سری، ویدیوی مصاحبه جدیدی را منتشر کرد که جزئیات بیشتری از بازی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

اگرچه او جزئیات چندان خاصی را ارائه نمی‌کند، اما سوجیموتو تایید کرد که دنباله سری دارای «سطح جدیدی از موجودات و اکوسیستم‌های دقیق» خواهد بود. او همچنین گفت که تیم توسعه سخت تلاش می‌کند تا با استفاده از حداکثر قدرت پلی‌استیشن 5، بهترین تجربه سری Monster Hunter را به ارمغان بیاورد. Capcom احتمالا از قدرت کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس و PC نیز به همان روش بهره‌برداری می‌کند، اگرچه عرضه محتویات انحصاری برای پلی‌استیشن قابل پیش‌بینی است (مانند لباس و سلاح Horizon Zero Dawn در Monster Hunter World).

این تیم همچنین سخت در تلاش است تا به طور کامل از قدرت پلی‌استیشن 5 در بازی Monster Hunter Wilds استفاده کند و بهترین تجربه ممکن از سری را ارائه دهد.

در همین حال، آخرین نسخه این سری با نام Monster Hunter Rise، پس از عرضه برای نینتندو سوییچ و PC، برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 نیز در دسترس قرار گرفت. آخرین به‌روزرسانی بازی ذکر شده در ژوئن گذشته عرضه شد که Primordial Malzeno را به عنوان یک هیولا جدید به بازی اضافه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید