اخبار بازی

بیش از ۲۵۰ نفر کماکان روی بازی Starfield می‌کنند!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۵ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پس از عرضه بازی Starfield، این RPG علمی-تخیلی همچنان همان بازی است که استودیوی بازیسازی Bethesda روی آن تمرکز دارد.

استودیو بازی‌سازی Bethesda کاملا روشن کرده است که قصد دارد طی سال‌های آینده از Starfield پشتیبانی کند و در پی آن، این RPG علمی تخیلی پس از عرضه خود به‌روزرسانی‌های زیادی (که جدیدترین آن‌ها پشتیبانی از DLSS را به بازی اضافه کرد) دریافت کرده است. همچنین کار روی DLC بازی به خوبی پیش می‌رود. در واقع، به نظر می‌رسد که بخش عظیمی از نیروی کار این شرکت همچنان روی این بازی، بالاتر از سایر پروژه‌هایش، تمرکز دارد.

همان‌طور که رسانه PCGamesN گزارش داد، در مصاحبه اخیر تاد هاوارد با Wired، این کارگردان فاش کرد که حدود 250 نفر در استودیو بتسدا، بیش از نیمی از 450 نفری که در این شرکت مشغول به کار هستند، هنوز روی Starfield کار می‌کنند. او گفت:

«شما با من صحبت می‌کنید، اما 450 نفر اینجا هستند. ما هنوز افرادی داریم که روی [Fallout] 76 کار می‌کنند، ما حدود 250 نفر در پروژه Starfield در اختیار داریم».

هاوارد قبلا گفته بود که طی سال‌های آینده، Starfield محتوای اضافی زیادی در اندازه‌های مختلف دریافت خواهد کرد. اگرچه جزئیات کامل این برنامه‌ها در حال حاضر نامشخص است، اما می‌دانیم که اولین بسته الحاقی بازی، Shattered Space نام خواهد داشت. با این حال باید دید که این DLC چه زمانی عرضه خواهد شد. در همین حال، این بازی قرار است در سال 2024 پشتیبانی کاملی از ماد را دریافت کند.

اگرچه Starfield همچنان همان پروژه‌ای است که اکثر اعضای استودیو Bethesda روی آن تمرکز کرده‌اند، اما کار روی The Elder Scrolls 6 نیز در حال افزایش است و این RPG فانتزی اوایل امسال رسما وارد روند اصلی توسعه شد. بازی Starfield هم اکنون برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید