اخبار بازی

چگونه به نسخه بتا رایگان بازی مورتال کامبت 1 دسترسی پیدا کنیم؟

نویسنده : دانیال نوروزی۰۹ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اگر نمی‌توانید تا انتهای شهریور ماه برای تجربه کامل بازی مورتال کامبت 1 صبر کنید،‌ این راه وجود دارد که با پیش‌خرید بازی، نسخه بتای خصوصی آن را اواخر مرداد ماه بازی کنید. در ادامه با جزئیات نسخه بتا همراه مگ تک باشید.

این روزها طرفداران فرنچایز محبوب Mortal Kombat  انتظار بازی جدید این سری را می‌کشند و تنها دو ماه از عرضه‌ی رسمی آن باقی مانده است. بازی مورتال کامبت در حال حاضر توسط استودیوی بازی سازی ندررلم (NetherRealm) در دست ساخت قرار دارد.

اخیرا اطلاعاتی درمورد نسخه‌ی بتای آن منتشر شده و این طور که سازندگان می‌گویند، شش مبارز اصلی یعنی لیو کانگ (Liu Kang)، ساب-زیرو (Sub-Zero)، کنشی (Kenshi)، کیتانا (Kitana)، جانی کیج (Johnny Cage) و لی می (Li Mei) در آن حضور خواهند داشت. البته نسخه‌ی اصلی بازی Mortal Kombat 1 قرار است در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ برای ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس، پلی‌استیشن 5، پی‌سی و نینتندو سوییچ عرضه شود.

این نسخه قرار است تنها در اختیار کسانی قرار بگیرد که بازی را پیش سفارش کرده‌اند. بنابراین اگر قصد تجربه Mortal Kombat 1 پیش از عرضه رسمی آن را دارید؛ باید حتما این بازی را پیش خرید کنید. نسخه بتای پیش‌سفارش شده‌ی Mortal Kombat 1 از حالت چندنفره آنلاین تک به تک و همچنین حالت تک ‌نفره کلاسیک تاورز در برابر حریفان هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. همچنین جالب است بدانید چایخانه (The Teahouse)  و عمارت جانی کیج  (Johnny Cage’s Mansion) به عنوان استیج در این بازی قرار گرفته‌اند.

بازی Mortal Kombat 1 که در اواخر ماه اردیبهشت معرفی شد و از آن زمان افراد زیادی چشم انتظار آن هستند. بازی Mortal Kombat 1 قرار است در اختیار کاربران ایکس‌باکس سری ایکس، پی‌سی، پلی‌استشیشن 5 و نینتندو سوییچ قرار بگیرد. به گفته‌ی توسعه‌دهندگان و استودیوی ندررلم، تاریخ عرضه‌ی بازی، ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ خواهد بود.

این بتای خصوصی از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ مرداد در دسترس قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید