اخبار بازی

نسخه آزمایشی Mortal Kombat 1 به‌ زودی در دسترس قرار خواهد گرفت!

نسخه آزمایشی Mortal Kombat 1
نویسنده : آرین رحیمی۱۲ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

از انتشار تریلر نسخه‌‌ی جدید بازی mortal kombat با عنوان mortal kombat 1 زمان زیادی نگذشته که کمپانی برادران وارنر اعلام کرد نسخه آزمایشی این بازی به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد‌گرفت.

طبق گفته‌ها نسخه‌ی آزمایشی Mortal Kombat 1 در دو عنوان نسخه آزمایشی آنلاین و نسخه بتا قبل از عرضه‌ رسمی این عنوان منتشر خواهد‌ شد.

Warner Bros در همین راستا اعلام‌ کرده که هدف از این موضوع تست زیرساخت‌های آنلاین و رفع مشکلات احتمالی قبل از عرضه مورتال کامبت خواهد‌ بود. همچنین این‌ شرکت در توضیحات خود اشاره‌ کرد که نسخه آزمایشی این بازی در سرور‌های آمریکا، برزیل و اروپا در دسترس است.

همانطور که در تریلر رونمایی این بازی مشاهده شد، امکان اجرای Mortal Kombat 1 برای کنسول‌های نسل هشتم وجود نخواهد‌ داشت و این موضوع شامل نسخه بتا و نسخه آزمایشی آنلاین هم می‌شود.

طبق اعلام شرکت سازنده بخش‌های 1v1 آنلاین و تک نفره کلاسیک (بازی مقابل هوش‌ مصنوعی) در این نسخه‌های آزمایشی قرار خواهد‌گرفت.

بازی Mortal Kombat 1

گفتنی‌ است که افرادی که نسخه اصلی بازی را قبل از عرضه رسمی پیش خرید کنند، نسخه آزمایشی‌ هم برای آن‌ها در دسترس خواهد‌ بود.

زمان انتشار رسمی Mortal Komabt 1 با توجه به گفته کمپانی وارنر، ۱۹ سپتامبر خواهد‌ بود و گیمر‌هایی که نسخه Premium Edition و Kollector’s Edition را خریداری کنند، می‌توانند در تاریخ ۱۴ سپتامبر و قبل از عرضه جهانی از این بازی لذت ببرند.

داستان این بازی با توجه به گفته‌های شرکت سازنده و نکات جالب توجه ویدیو معرفی بازی، جهان تازه متولد Mortal Kombat توسط خدای آتش یعنی لیو کانگ را به تصویر می‌کشد و شخصیت‌ها و کارکتر‌های جدیدی به این داستان پا خواهند‌ گذاشت.

یکی از نکاتی که بسیاری از کاربران در نسخه‌های قبلی این بازی جذاب یعنی Mortal Kombat 11 از آن انتقاد داشتند، حذف شدن قابلیت ایکس-ری بود که با توجه به ویدیو معرفی، کمپانی وارنر این قابلیت را با شکل ویژه‌ای به بازی اضافه کرده است.

شاید نکته‌ای که بعضی از گیمر‌ها را نسبت به این بازی متعجب کند عوض شدن سناریو بازی نسبت به نسخه های قبل است. در قسمت‌های قبلی مورتال کامبت ما شاهد داستانی دنباله دار و متصل بودیم و باز هم با استناد بر تریلر معرفی بازی احتمالا شاهد تغییری اساسی در داستان بازی خواهیم‌بود تا جایی که حتی شاید بتوان از Mortal Kombat 1 به عنوان ریمستر قسمت اول این بازی نام برد.

با توجه به سابقه این عنوان دربازار بازی های ویدیویی انتظار می‌رود Mortal Kombat 1 بتواند جایگاه خوبی در میان کاربران داشته‌باشد و موفقیت نسخه‌های قبلی خود را ادامه دهد.

برای مشاهده اخبار بیشتر در زمینه بازی و گیم اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید