اخبار بازی

کارگردان Mortal Kombat 1 قول بهبود نسخه نینتندو سوییچ را می‌دهد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۱ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اد بون (Ed Boon) از استودیوی ندررلم (NetherRealm) اذعان کرد که نسخه نینتندو سوییچ Mortal Kombat 1، چیزی نیست که استودیو قصد ارائه آن را داشت.

بازی Mortal Kombat 1 از استودیوی ندررلم، بالاخره در دسترس قرار گرفت و تحسین منتقدان را در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس و اس و پلی استیشن 5 به دست آورد. نسخه رایانه‌های شخصی مشکلات خود را دارد، اما این مشکلات تحت الشعاع بد بودن نسخه نینتندو سوییچ قرار گرفتند. علاوه بر عملکرد ضعیف، طرفداران از تکسچرهای بد کیفیت و مدل‌های شخصیت‌ها انتقاد کرده‌اند.

کارگردان و خالق سری، اد بون، این موضوع را در BBC Newsbeat بیان کرد و اذعان داشت که نسخه سوییچ به طور کامل به‌روزرسانی خواهد شد. او همچنین وعده داد که به نگرانی‌ها و مشکلات اخیر رسیدگی خواهد کرد، اما جزئیاتی از زمان اعمال این تغییرات به اشتراک نگذاشت. یکی از این نگرانی‌ها، کمبود محتوا در حالت Invasion است. فقط مقدمه آن در دسترس است و بقیه محتوای فصلی در هفته‌های آینده منتشر خواهند شد. اد بون گفت: «ما قصد داشتیم خروجی بهتری را در نسخه نینتندو سوییچ ارائه دهیم. هر مشکلی که در بازی پیدا کنیم را در لیست خود قرار می‌دهیم و این مشکلات را برطرف خواهیم کرد».

 بون در مورد کسانی که نسخه نینتندو سوییچ را خریداری کرده‌اند (و درخواست بازپرداخت نکرده‌اند) یا می‌خواهند آن را در این کنسول تجربه کنند، می‌گوید: «همانطور که از Mortal Kombat 11 پشتیبانی کردیم، از این بازی نیز پشتیبانی می‌شود.»

استودیو شیور اینترتینمنت (Shiver Entertainment) در کنار ندررلم روی Mortal Kombat 11 فعالیت داشت، سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) پورت نینتندو سوییچ را مدیریت کرد، استودیو QLOC وظیفه پورت PC را برعهده داشت و ندررلم روی بهینه‌سازی ایکس باکس سری ایکس و اس و پلی استیشن 5 تمرکز کرد. منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر در هفته‌های آتی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید