اخبار بازی

بازی Mortal Kombat 1 به فروش سه میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۰ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

دیوید زاسلاو، مدیرعامل وارنر دیسکاوری، فروش 3 میلیون نسخه‌ای بازی مبارزه‌ای Mortal Kombat 1 را تایید کرد.

ظاهرا این سری به نقطه عطف جدیدی دست پیدا کرده است. دیوید زاسلاو، مدیرعامل وارنر دیسکاوری، پس از اعلام اینکه بازی Mortal Kombat 1 در نوامبر گذشته به فروش نزدیک به سه میلیون نسخه رسید، به رسانه Variety گفت که بازی مذکور اکنون به این رکورد فروش رسیده است. این عنوان در سپتامبر 2023 برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5، PC و نینتندو سوییچ عرضه شد.

زاسلاو همچنین خاطرنشان کرد که این بازی، یکی از چهار آی‌پی است که برادران وارنر 1 میلیارد دلار روی آن سرمایه‌گذاری می‌کند. دیگر آی‌پی‌ها هری پاتر، بازی تاج و تخت و DC هستند. به عنوان یک ریبوت، بازی Mortal Kombat 1 بازیکنان را در عصر جدید با خدای آتش، لیو کانگ و مربیانی مانند Raiden و Kung Lao همراه می‌کند. با این حال، نیروهای تاریک در راه هستند و طولی نمی‌کشد که درگیری دوباره شروع می‌شود.

علیرغم موفقیت‌های کیفی و مالی، این بازی مبارزه‌ای با جنجال‌های زیادی مواجه شده است. از باگ‌های متعدد و پورت وحشتناک سوییچ (که از آن زمان بهبود یافته است) گرفته تا واکنش‌های منفی علیه سیستم‌های پرداخت درون برنامه‌ای. اخیرا شاهد اضافه شدن Khameleon به عنوان یک Kameo Fighter بوده‌ایم و ویژگی کراس پلتفرم نیز در ماه فوریه برای بازی در دسترس قرار می‌گیرد. آقای Ed Boon، کارگردان بازی نیز تایید کرد که یک DLC داستانی برای بازی در دست ساخت است.

دیدگاهتان را بنویسید