اخبار بازی

بازی Mortal Kombat 1 بسته الحاقی داستانی دریافت خواهد کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۵ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اد بون خالق سری بازی‌های Mortal Kombat اظهار داشته که این بازی هم مانند MK11، داستان‌ها و سورپزایزهای بیشتری خواهد داشت.

با وجود تمام انتقادات علیه سیستم درآمدزایی بازی Mortal Kombat 1، حالت داستانی آن با کیفیت خوبی عرضه شد. با توجه به اینکه کمپین بازی چگونه پایان یافت و اینکه طرفداران چیزهای بیشتری را درخواست خواهند کرد یا نه، خالق و یکی از بنیان‌گذاران استودیو NetherRealm تایید کرد که DLC داستانی بازی در دست ساخت است. اد بون در گفتگو با نشریه سرگرمی برزیلی Omelete در 2023 Comic Con Experience سائوپائولو، این خبر را تایید کرد.

این DLC «قسمت دوم» Mortal Kombat 11 Aftermath به حساب می‌آید، یک بسته الحاقی پولی که وقایع پس از اتفاقات داستان بازی اصلی را دنبال کرد. این DLC چندین شخصیت مورد علاقه طرفداران را بازگرداند و صحنه را برای بسیاری از رویدادهای مهم در Mortal Kombat 1 آماده کرد. با این حال، اینکه «سورپرایز بزرگ» چه چیزی می تواند باشد، هنوز مشخص نیست.

بازی Mortal Kombat 1 برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5، PC و نینتندو سوییچ در دسترس است. شخصیت‌ها و مبارزان بیشتری در سال آینده به این بازی اضافه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید