اخبار تکنولوژی

طراحی موتو G14 فاش شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۸ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

موتورولا قصد دارد از یک گوشی میان‌رده اقتصادی جدید به نام موتو G14 رونمایی کند.

گفته می‌شود این گوشی در گذشته بارها در گواهی‌هایی مانند FCC دیده شده است. اخیرا نیز گزارش جدیدی منتشر شده که تصاویر تبلیغاتی این گوشی را نشان می‌دهند و طراحی آن را فاش می‌کنند.

از آنجایی که موتورولا سابقه عرضه گوشی‌های اقتصادی مقرون به صرفه را دارد، انتظار می‌رود موتو G14 نیز قیمت مناسبی داشته باشد.

با توجه به گزارش جدیدی که وبسایت The Tech Outlook منتشر کرده است، به نظر می‌رسد موتورولا قصد دارد گوشی موتو G14 را با طراحی مشابه نسل قبل و با لبه‌های تخت و ماژول دوربین مستطیل شکل معرفی کند. در این ماژول، دو سنسور دوربین و یک فلش LED قرار گرفته‌اند. این طراحی ماژول دوربین در بین گوشی‌های اقتصادی موتورولا رایج است. در سمت راست بدنه گوشی موتو G14 کلیدهای پاور (ترکیب شده با حسگر اثر انگشت) و کنترل صدا قرار گرفته‌اند. خوشبختانه موتورولا برای این گوشی یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز در نظر گرفته تا کاربران نگران اتصال هدفون‌های سیمی خود نباشند. همچنین در بالای بدنه گوشی نام فناوری دالبی اتمس حک شده است که نشان‌دهنده سیستم صوتی قدرتمند این گوشی است.

این گوشی از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژر 20 وات بهره می‌برد. پردازنده آن احتمالاً یک تراشه 8 هسته‌ای از سری میان‌رده مدیاتک خواهد بود. گوشی از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند و با اندروید 13 و رابط کاربری MyUX عرضه خواهد شد. هرچند زمان معرفی هنوز مشخص نیست، اما گزارش‌های قبلی از قیمت تقریبی 150 دلار و عرضه در اواخر ماه جاری یا ماه آگوست خبر داده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید